1 buçuk yıllık ilişkimde, ayrı düştüğümüz konulardan dolayı sürekli tartışmamız normal mi?

Merhabalar, 1 buçuk yıllık ilişkim var , niyetimiz evlilik belki bi kaç ay sonra söz kesmeyi düşünüyoruz fakat , çözemediğimiz sürekli aynı konulardan dolayı tartıştığımız zaman ikimizde çok etkileniyoruz , o sinirini kızarak bağırarak kötü kelimler kullanarak atan biri değil , ama ben o esnada çok kötü şeyler söyleyen biriyim , sinirimi ve öfkemi dindiremiyorum , ve her konuyu çok abartıyorum sanırım bilmiyorum artık hatayı kendimde aramaya başladım belkide , mesela onun tanıdığımız kızlarla yakın iletişim kurması beni sinirlendiriyor onu anlatınca tamam özür dilerim dikkat ederim diyo ama ben uzattıkça uzatıyorum sonunu ayrılmaya götürüyorum , mesela giyinişime karışıyor bazen , lokanta cafe ortamında çalışmamı istemiyor bu konularda evliliği düşündüğümüzden beri tartışıyoruz , ailesi ve kendisi biraz kapalı bi aile , o yüzden anlayabiliyorum ama beni böyle sevmesi sonradan bu konularda diretmesi ilerde bizi daha kötü etkiler mi çok sık düşünüyor ve korkuyorum , oda benim sinirimden kıskançlığımdan ve öfkemden çok korkuyor ve bazen sorguluyor ilerde daha mı kötü oluruz diye böyle düşünmesi de beni üzüyor , bu ana kadar çok ayrılalım dedik ama 1 gün bile sürmeden akşamı , ve ya sabahı hemen döndük birbirimize , beni sevdiğinden , değer verdiğinden şüphem yok , onunla kendimi iyi hissediyorum. Ama bu konularda canımız fazla sıkılıyor ve benimde kendimi kontrol etmeme sorunumdan kaynaklı sorunlar ilerde büyük olur mu. Lütfen gerçekten empati yapın ve ya deneyimlerinizi söyleyin , ayrılın demek gerçekten yaşamamış biri için çok basit ama benimle aynı durumu yaşayan ve ya bi ilişkinin içinde olan kişiler ayrılmanın o kadar kolay olmadığını anlayabilir. Bekliyorum, ne düşündüğünüzü bi kardeşiniz olarak bilmek isterim.

1 buçuk yıllık ilişkimde, ayrı düştüğümüz konulardan dolayı sürekli tartışmamız normal mi?
Cevapla