Kız arkadaşıma hayatında başka biri mi var diye sordum, ayrıldı. Ne yapacağım?

Evet şimdi başlığa bakınca demek ki varmış gitmiş denilecek ama öyle olmadığa eminim kız çok gururlu ve herşeyden önce geliyo bu onun için, ilişkimiz mükemmel bir aşk hikayesi değildi hatta çok kez tartışmalar aramızın bozuk olduğu geceler ve sayısız almış olduğum hadi ordan gitler bulunuyo yaklaşık 1-2 hafta önce ciddi bi ayrılığın eşiğinden döndük oda benim yalvarış ve yakarışlarımla oldu ondan sonra ki günler bi iyi bi kötü devam etti yine sabah bana iyi olan o kadın akşama sus konuşmak istemiyorum deyip gitti ki birazda olsa anlıyorum çünkü her gün konuşurduk ama bu gün çok az konuşabildik ondan önceki günlerde bu tarz geçmişti ne zaman konuşmaya çabalasam uykum var uyuycam ve 30 dk sonra çevrimiçi, başım ağrıyo zaten üstüme gelme ve yani bunun gibi şeyler çok üst üste geldi cidden kendimi çok kötü hissettim bi iyi oluyo bide böyle bunda tabikide benimde payım vardır ama işte sonuç ortada daha öncede olmuştuk böyle ben yine sormuştum boş bi kafayla düşünmeden ve bana senden başka kimse olamaz lütfen saçmalama demişti ama bu sefer sorduğumda çok sert çıkıştı ya ben zaten düşünerek sormadım bunu bom boş hissediyodum korkmuştum ve nebliyim sordum öyle tabi cevap farklı oldu bu sefer ben bacım muyum işte sen nasıl bi kardeşimsin güzel kardeşim mısın olum sen tarzi şeyler ve her yerden engel yedim şimdi ne yapcam bilmiyorum akıl almak istiyorum buraya kadar okuduysanız bile çok teşekkür ederim

Kız arkadaşıma hayatında başka biri mi var diye sordum, ayrıldı. Ne yapacağım?
Cevapla