Sevgilimle konuşmamıza bı bakar mısınız çok kötüyüm arkadaşlar?

Arkadaşlar ara ara ayrılıp barıştıgim bı sevgilim var. Ayrı olduğumuz arada sevgilisi oldu bende bugün konuşurken ayrı olduğumuz dönemde biriyle konuştun mu dedim bı kızla konuştum iki gün sürdü ztn dedi rahat rahat sonra o sevgili olduğu kızı sordum konuşmak istemiyorum açma o konuyu dedi kaçtı. Ben de böyle yapınca suphelendim. Zorladım neyden kaçıyorsun diye kaçmıyorum bir şeyden dedi beni tekreden insanı hatirlatma unutmaya çalışıyorum sen hatırlatıyorsun dedi. Arkadaşlar kızı mi unutamadı bu tepkisi neydi kafayı yemek üzereyim. Sizde neden yaptı böyle diğer iki günlük kızı rahat rahat söyledi.

Sevgilimle konuşmamıza bı bakar mısınız çok kötüyüm arkadaşlar?
Cevapla