Kafayı yicem çalışıyorum ve aileme para yolluyorum diye sevgilim ayrıldı. Ne yapardınız?

7 aydır mezunum ve çalışıyorum. Ailen farklı şehirde ben sevgilimin olduğu şehirde yaşıyorum. Aldığım maaşın %40ini kendime alıyor geri kalanını aileme yolluyorum. Çünkü ailem ev yapıyor ve altına falan yatırim yapıyor evlilik için. Sevgilim bana ' başka kızların sevgililer maaşı birlikte yiyor sen aileen yolluyorsun. Ya ailene para yollamak ya sen dedi ben de sen bilirsin dedim. Ayrıldı
Güncellemeler
+1 yıl
Ya bi de ilişkimiz 3 yıl olacaktı. Aynı okulda okuduk. Annem tanıyor. Annem hediye alıyor yolluyor. Annesi beni tanıyor falan
Güncellemeler
+1 yıl
Ailene şu kadar bana bu kadar ayırman çok itici ya ben ya da ailene para yollamak dedi. Bir miktar soyledi bu kadar yollarsan barisirriz dedi. Ben de dedim ki para biçip ilişki kurtaracaksan o ilişki zaten bitmiştir
Kafayı yicem çalışıyorum ve aileme para yolluyorum diye sevgilim ayrıldı. Ne yapardınız?
Cevapla