Güncellemeler
+1 yıl
Ne kadar boş insanlarsınız ben burada üzüntümü paylaşıyorum siz şakşak geçiyorsunuz benimle keşke filtreleme falan gelse size maruz kalmasak 😏
Güncellemeler
+1 yıl
Super soru icin tesekkurler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Şöyle diyim sana: bir kez görüşmenin maliyeti ortalama 300-400 tl kârdasın yani boş ver onlar üzülsün
Demekki doğru insan ve doğru zaman kavramı oluşmamış niyetini temiz tut elbet olucaktır
Bende bir süredir aynı şeyi hissediyorum arkadaş olamak ister misin
Şak şak geçmeyene de cevap yazmıyorsun
Cidden en iyi şey yalnızlık, çevren fazlasıyla kalabalık olduğunu varsayalım seni anlayan birilerini bulmadığın müddetçe kendi yalnızlığında kavrulursun yani demem o ki en güzel şeyler tek başına yaptıklarındır, yalnızlığı kafana takma:)
Üzülme canım belki seninde kaderindeki kişi zamanı geldimi gelir sende çekinme gurur yapma sevdinmi hoslandinmi adim at
Ne alaka ya yalnız değilsin
evli misnin hayriye
bunun benzerlerini ben de yaşıyorum
Üzülme bence sabret
Dolmuşa binme artık
Benim 2 sevgilim var