Az önce dolmuştaydım belki ondan fazla sevgililere denk gelip yalnız olduğumu hissettim. Kendimi neden zavallı gibi hissediyorum?

Etrafımda o kadar mutlu çift gördüm ki çoğunluğu kapalıydı.
Kendimi sorgulamaya başladım ve ne kadar yalnız olduğumu hissettim. Kendimi zavallı gibi hissediyorum. Etrafımda sevgiliyi geçtim bir arkadaşım bile yok. Sen öl dedim Hayriye o an.
Eve geldim annemin dırdırı da cabası.
Güncellemeler
+1 yıl
Ne kadar boş insanlarsınız ben burada üzüntümü paylaşıyorum siz şakşak geçiyorsunuz benimle keşke filtreleme falan gelse size maruz kalmasak 😏
Güncellemeler
+1 yıl
Super soru icin tesekkurler
Az önce dolmuştaydım belki ondan fazla sevgililere denk gelip yalnız olduğumu hissettim. Kendimi neden zavallı gibi hissediyorum?
Cevapla