Güncellemeler
+1 yıl
Engellemiştim ya sabah. Baskasının telinden beni aradı. Sabah sinirliydim öyle dedim falan diyor. Yoluna bak dedin bakıyorum bak işine dedim. Ama hala yazıyor
Bile bile yaktım kendımı böyle olacağını bile bile. Dedim ona değişeceksin kafaya taktın sadece değişmem dedi asla ama anında değişti. Nasıl düştüm böyle bi hataya? Nasıl inandım? Hergün görüyorum ne yapıcam nasıl davranıcam?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Sen zevk aldın mı? Önemli olan bu. Sende zevk aldıysan bunu kendini yakma olarak değerlendirmen saçma.
Duygular nolcak peki?
İşte sizin probleminiz bu , şeytanı melek zannedip yelkenleri suya indiriyorsunuz
👍🏻
Çok güzel rol yapıyorlarsa bizim suçumuz ne?
O zaman size sadece şunu söyleyebilirim hanımefendi , en aşkından ölen erkek kişisini maruz kalsanız da sensiz olamıyorum vs diyen bile çıksa karşınıza lütfen bir durup düşünün , her istediğini yapmayın ve zamanla tavırlarının nasıl değişeceğini göreceksiniz
Her istediğini yapmadığım için bu kadar peşime düştü zaten. İnat etti hırs yaptı sonunda da değişeceğini görmek istedim resmen. Kendimi haklı çıkarmak için ona tamam dedim ve çıktım. Ama Şu an berbatım
2 ay kostu konusmaya baslayalı da bir ay olmustu. Bi kaç gün önce de amacına ulaştı ve direk yol
Evet … sonuç her zaman ki gibi aynı … o hırs ne biliyor musun … çok üzgünüm ama seninle birlikte olmak.. ne aşk be sevgi ne duygusal bir his.. üzülme hanımefendi zamanla geçecek
😔uyumak istiyorum hiç uyanmadan
Uyanacaksın ve Güneş yüzüne doğacak hanımefendi , üzülme lütfen
Canı çekmiştir cinsellik için ❗️
🥺
Herşeyde niyet önemli, Sen temiz kalple insanmışsın o karaktersizliğini göstermiş. Düşün kalka büyüyoruz, hiç canını sıkma ve yerinden kalk. İlahi adalet var ve nerede ne zaman ortaya çıkar bilinmez. Onu engelle, ayağa kalk yoluna devam et o kadar.
Hayatina devam et guzelim. Hayat zaten yedigjn kaziklarin bir toplamindan ibarettir. O cocukla oldugun icin degil, hata yapan biri icin butun erkeklere kotu gozuyle baktigin icin hatalisin sen
Valla hemen hemen hepiniz aynısınız. Değer veren birini çok çabuk harcıyorsunuz. Emınım Şu an ben bunu nasılsa kazandım diye gurur duyuyordur yaptıgıyla
İyide sen adamin kotu bir tip oldugunu bile bile gidip birlikte oluyorsun bununda farkindasin sen ne hakla bana suc atarsin? Bu direkt senin hatan kendi hatani erkeklere mâl edemezsin
Kötü tip oldugunu bile bile değil. İnsan çözümlemesi diyelim. Belki de yanılmak istedim senin tam Şu an dediğin gibi genelleme yapmayım belki de öyle biri değildir dedim. Ama öyle çıktı
Güven böyle bir şey işte. Güvenmiyorsan tedbir alacaksın ne olursa olsun
Diyecek bişey bulamıyorum gerçekten
Böyle olayları görünce erkek olduğum için utanıyorum
Kötü bir amacın varsa git kendin gibi biriyle yaşa
Hiç bir erkeğin bir kızı hayal kırıklığına uğratmaya hakkı yok
Allahından bulsun
Amin inşallah 🙏
Bir şey yaşadınız anladığım kadarıyla çok zor bir durum seni iyi anlıyorum
Evet. Bıkmadan usanmadan inandırmaya çalıştı tam inandıgımda da değişti
Şimdi de büyük pişmanlık yaşıyorsun dimi ahh canım benim ya
Nasıldı ilk başta çok ilgili sonra değişti dimi
Kendıme kızıyorum evet hemde çok
Çok ilgili de laf mı? Burnumdan getiriyordu her dk arama sorma telefonu açmazsam çalıstıgım yere gelmeler onu kabul ettikten sonra hepsi kayboldu
😞😞😞insanlar neden böyle ya
Onda değil suç bende. Ona inanmamam gerekirdi.
Ama senin saf ve temiz duyguların ona inanmış senin ne suçun var ki hayatım
Aptallıgım olabilir mi?
Hayır her insan hata yapar
Şimdi de sen ona işine bak çok meşgulüm vaktimi boş şeylerle harcamıyorum iyi günler.
Yaz
Yoluna bak dedin yoluma bakıyorum dedim kapattıktan sonra ardarda mesajlar attı ama engeli bastım yine cevap vermedim
Hic bsi yapmican utanicak sıkılacak kisi o sonucta
Nikah masasına oturmasını birisi değişmez, belasını da bulur zaten bir insanin duyguları ile oynayan kisi
Geçmiş olsun üstüne bir bardak soğuk su iç iyi gelir sabah sabah
hedefıne ulastı ıse kimisi anında bırakıyo ama hayat sana herseyı yasatarak tecrube katacak bir daha birini hayatına alırken o tecrubelerı dusuneceksın
Kadınlar sahte ilgi ve yalan sözleri sever ama doğru düzgün adamları şaklabanlık yapmıyor diye üzerler. Bu işler böyle biraz
Son pişmanlık fayda etmiyor maalesef
Haklısın
Bişey diycem acık konusmauı severim bitek sende degil böyle gözlemliyorum kadınların hepsinde var böyle sizin gibi düşğnce cabuk ikna olma
Malz çünkü
Ben öyle bişey demedim hanfendi
Bırak gştsin boş ver
sen ne bekliyordun ki
Üzülmeyin hayat herşeye rağmen devam ediyor
Kullanuldin mi?
şu an tam olarak öyle hissediyorum
Sağlık olsun yapacak bir şey yok. sen daha çok yatarsın bununla
Yoluna bak diyen adamın neyıyle yatıcam? Her yerden engelledim
Afferin kız şimdi oldu. ama dikkatli ol bu saatten sonra
Evet beni tekrar kandırmasına izin vermemem gerekir.
Kimse kandırmasın yalnız o degil
Alacağinı nasıl aldı yani
yoluna bakacaksın
Ne ara onun oldun?