Hasar tespit in love soruları. 😄❤️🩹 Eros'un okundan nasibinizi aldınız mı? 🏹💌

Hasar tespit in love soruları. 😄❤️🩹 Eros'un okundan nasibinizi aldınız mı? 🏹💌

Erosa da aşka da inanmıyorum :D bu yüzden de erosun oku kalbime isabet etmez benim çünkü isabet edebilecek bir kalbim yok yani duygularım da öldüğü için artık sevgi aşk ya da bağlanmak gibi şeyler bende yok. ama erosun oku olsaydı bunu kimseye atmak istemezdim yani bir kadını kendime aşık etmektense kadının bana aşık olmasını beklerdim ben her zaman içinm.
Ama şuana kadar böyle bir şey başıma gelmedi.
Etti, karşı tarafa da etti ama Eros okunu geri istedi galiba o da verince olmadı iş. Öyle işte ikinci oku alamadık henüz, bir süre almayı da düşünmüyorum.
Bağrımı deldi geçti zalım eros 💘 hiç mi Allah'tan kormadı bu kadar sevdirdi gözüm gönlüm kalbim gözlerim başkasını görmez oldu 🤭
İade ve değişim var mı acaba? 😂
Ah be 😄
Eroscum bana iki ok attı. Biri kalbime biri beynime isabet etti. Artık mantıklı düşünemiyorum aşk sağolsun 😄
Dostlar sağ olsun der gibi oldu bu ama. 😂
Mis gibi aşk, bu Eros da kimseye yaranamıyor aaa... 😂😂😂
Seviyorum Erosu sıkıntı yok 😅
😂😂 maşallah maşallah 🌸
Teşekkür ederim ❤️
Rica ederim.. 💐
Cevap
51Cevap
Hayır sürekli totoma denk getiriyor
😂😂😂 Eros kalbe çalışıyordu en son ama... O da boykot ediyor sanırım artık durumu ajshdhdj
Gözleri bozulmuş veya kalçam gözüne daha hoş gelmiş olabilir djdk kalbe baktı mezarlık gibi 😅 taştan falan
Civalı bir ok lazım sana demek ki 😂😂
Söyleyin Eroscuma 😅
Tabii ileteceğim ajsjsh
O oku kefereye ben atmıştım 🤨🤨 sana mı denk gelmiş 🤔😳 inan ki şimdi öğrendim 🙄
@Dördüncümurat4 hıı bana denk geldi :D Eros musun sen
Çok pardon 🤨Eros olduğumu kim söyledi sana 😳
Hee pardon, erosun yardımcısı mısın :D
Onun gibi bi şey 🤨😬
@Dördüncümurat4 oklarıyla oynadığını söyleyecem 😒
😳😳 oynamasaydım da seni vurup aşık mı olsaydın 🤦🏻♂️🤨
Olsaydım; canım çekti belki sjdk
😳🤣de ma annem de ma , Allah yazdıysa bozsun 🙃
Nasıl on ikiden vurduysa nerdeyse 7 yıl olacak ok yerli yerinde duruyor 😂
7 yıl mı? Hey maşallah... Tabi o zamanlar ok fiyatları ucuz 😂😂
Yaklaşık yedi yıl işte 2016 dan beri😂
Etti etmez olsaydı bu saatten sonra ederse o oku kırarım
Aaa neden? 🙄
Hayal kırıklığına uğrattı.🤷🏻♀️
Ama aşka küsülmez ki...
Küsmek değil de artık güvenemem kimseye
Bana sıra geldiğinde erosun okları bitmiş öyle bi şans
Estağfurullah 😂 yenisini takar inşallah 😄
Cennetten sipariş verdim özel yapım olucak dedi ama inş beni keklememiştir
Hadi inşallah 😄
Nayıır, kalbime ok atamaz. İzin vermem
Nayıırr, senden izin alamazz.😂
cgcfxcbxdfc
:)) erosa inanmıyorum.. aşka gidiş yolunda kalakalmış olabilirim
Aklıma "kalakaldım kışın ortasında yine" şarkısı geldi. 😂
Eros da şirinler köyü gibi ama. Kendisine inanmayanlara görünmüyor.😅
Öyle tabii ki canım tövbe haşa... 😅😅
Edebiyat yapürük burada...😂
Olmuş olmuş 😂
Sanırım benim kalbim solda değil, isabet eden bir ok yok daha.
Estağfurullah, doğru nişan alınmamıştır😂
Maalesef erosun okunu imha ettim kalbime girmeden 😂
Bana battal gazinin oku isabet etti sanırım, zira ciğerimi parçalamıştı
Eros'un kör olduğunu anladım sksjsj. Sevgilim falan Yok
Delik deşik oldu
Bulursam kafa kescem abi keretanın
Elimde silah çağırın gelsin eros 😅 kendim aşık olurum 😅
Ondan önce davrandım. Mızrağı kafasına fırlattım 👍
Eros zamanla değişti. Eroş oldu. Artık oklarıda işe yaramıyor.
Aşık olsam iyiydi ya. Ben gider konuşurdum
en fazla red yerdim. Ama aşıkta olamıyorum kimseye.
1 defa etmişti yamuk attıysa oku olmadı😀
Ah şu Eros, bir açıyı ayarlayamıyor 😂
😂😂fabrikadan bozuk çıkmış
Ok fiyatları da zamlandı tabii napsın gariban sjsjdh sihirsiz olanları alıyor 😂
🤣🤣🤣çok haklı bir sebep. Türkiyede olmak ona vurdu demek
Vah vah üzüldüm bak çocuğa 😂
Aldımda olmaz 😐😐 uzak mesafe ilişkisi istemiyor
eros kıcına soksun oku nu kusurabakmayın lutfen haddı mı astım ama. :)
Adana da olduğum için bana gelse gelse mermi gelir. Bu ok bize ne zaman gelecek?
eros oku bana aşık edecek olan kadına isabet etsin bana edince bir işe yaramıyor
Çok yanlış yerimize girdi ok mlsf
Yok yok öyle olmamıştır ya 😅
Eros bazı insanları vurmaya kiyamiyormus
😅 bak hiç o açıdan bakmamıştım...
Neden hep bana isabet ediyor anlamiş degilim aşktan yana ümidimi yitirmiş biriyim
Kalbimi deldi geçti :)
Hayır kıcıma battı herhalde ok, değişik değişik tipler geliyor
Yıllarca önce...
Kalbimde bir ok var ama erosun oku mu bilemem
Bende yelek var ok geçirmez
maalesef isabet etmedi Eros beni unuttu galiba 😊
Elvis'e aşığım o yüzden evet
6-7 yıl önce isabet etmişti.
Maalesef hep ıskaladı.
Atıyor durmadan da bir tutturamadı serefsız 😂
Kalbimizi kalkanla koruyuyoruz çok şükür
Şu aralar Eros fırıldağı bizim mahalleye uğramıyor
Alalım artık yetti beya
Daha edemedi, bekleyişteyiz😄
Erosun oku bi tarafımıza girmesin de 🤨
Hayır henüz isabet etmedi bakalım bekliyoruz
Bence Eros kör hep ıskalıyor beni😂
Ok çalışmıyor belki de 😅
Hala yok
Olur inşallah bir gün... 😄
Erosu sa okunu da yayını da 😂😂
O erosun Allah cezasını versin
Eros çalı çırpı atıyor diyesim geldi jdksk
Maalesef alamadık daha
Bir kere oldu o da olmaz olsaymış
Ok kime gireceği belli olmuyor🤣🤣
Bşey girdi ama, ok olduğunu düşünmüyoruz
hep aşağıdaki kafaya isabet ediyor.
Erosun değilde erosbularin ki herzaman saplanıyor
Sıyırdı geçti
Hayır
Hayır etmedi 😅
Edemedi
zamanında almıştım
Hayır Erosss bu işte bize denk gelmiyor
Yok daha
Bilmem
Eveeet
Edemedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?