Başta her şey çok güzeldi birde ilk mesajları görseniz arada dağlar kadar fark var derdiniz bile bile kandım yandım yani iyi keklendim..


Başta her şey çok güzeldi birde ilk mesajları görseniz arada dağlar kadar fark var derdiniz bile bile kandım yandım yani iyi keklendim..


Bu kadar değer verince o kadar değersiz oluyorsun bu adamla 1 dk bile geçirme adam açıklama yapma gereğinde bile bulunmuyor farkındaysan ben isterim olur ben isterim biter modunda bu adamın narsist bir yönü var daha nasıl açık konuşabilirim bilmiyorum ama sonunu bildiğin filmi baştan izlemekten başka bir şey değil bu
Evet narsist mis bende anladım. Sağol yorumun icin
Adam seni kandırmaya çalışırken bile emin değil. Sen de o kadar kafa ütülemişsin ki adam vazgeçmiş neyseki. Kendini böyle insanlar için yıpratma yahu daha yazdıklarını kendisi bile okumuyor xjfkf
Cevap
20Cevap
Bu erkekler beni hiç şaşırtmıyor.
Tek derdi cinsellik olan bir erkek nasıl anlaşılırın klavuzu gibi olmuş bu yazışmalar.
Aslında sizin de bu yaşananlar yaşanmadan önce adama karşı olan şüpheniz ortada.
Bu denli şüphe varken neden tuzağa düştünüz onu da anlamış değilim.
Topunun canı cehenneme.
Haklisin aslında çok tecrübeliyim bu konularda ama o yolun seni uzucegni bile bile gitme aptallığıni bi geçemedim. Bu sondu hiçbiri dürüstlüğü haketmiyor
Sana bir şiir gönderiyorum sanırım bu şiir seni anlatıyor kuzum
Kimi sevsem,
onun hep uzakta bir sevdiği vardı,
unutamadığı ilk aşkı ya da onu ter... k edip giden sevgilisi…
Kimi derinden sevsem,
o bir başkasını derinden hatırlardı.
Öylesine çok sevdim ki onları,
başkalarına duydukları sevgileri anlatmalarını
sessizce, içim acıyla kanayarak dinledim.
Beni yitirmekten hiç korkmadılar;
çünkü onlara göre fazla iyiydim;
bu yüzden ilk anda vazgeçilebilirdi benden.
Beni terk edenlerden tek bir dileğim olurdu.
“"Ne olur, bir daha beni aramayın!
Çünkü ben kolay unutamıyorum.
Çünkü ben size duyduğum o akıl dışı aşk yüzünden keder bahçemi dağıtıyorum. Çocukluğumun o güzel bahçesini”"
böyle derdim onlara ama yine de ararlardı beni…
Soluksuz ve umutsuz kaldığı bir gecede mutlaka akıllarına ben gelirdim…
O, yedek sevgili! …
Ağladım.. teşekkür ederim
Hep aynı hikaye, ama laflar söylemler hep aynı. Erkekler cidden hiç sekmeden aynı hikayelerle karşımıza çıkıyorlar ki hepimiz tanıyoruz artık bu modelleri. Birileri yazık olmuş yazmış ilişkinizden dolayı ama yazık olmuş olan bir şey yok. Böyle modellerle zamanını harcamana değmez sadece. Çıkardığın derslere bak ve bir daha böyle bir adamla karşılaşırsan anında koş 🥲 Geçmiş olsun.
Umarım geçer aslında çok tecrübeliyim bu konularda ama o yolun seni uzucegni bile bile gitme aptallığıni bi geçemedim
Şimdi bu genç ne yaptı da paramparça etti ben göremedim? Bu gereksiz cümlelerinizle siz genç kızlar, genç erkekleri bunaltıyorsunuz. Bir ilişki başlar, devam eder ve bitebilir. Bu çok normal bir durum. Önceden de öngörülemez.
Abla sen ciddi misin ya
Tekrar okudum. Nereyi kaçırdım yaz lütfen kısaca.
Herhangi bir erkek Cinsellik yaşayınca daha çok bağlanmaz sıkılır başka yüz başka alternatif arar, tıpkı bu hergün aynı yemeği yemek aynı giysiyi giymek aynı aktiveteleri yapmak gibi
Bu çocuk seni arzuluyor ama sevmiyor. En azından senin beklentin ölçüsünde sevmiyor. Erkekler maalesef yüksek libidoyu aşk ile çok karıştırıyor
ikna edilmek için k*çını yırtmış gibisin. istiyorsan onurunla yaşayıp geç işte awk.
Cidden ikna edilmk için uğraşmisim görememisim😂
Oe'ymiş bu çocuk. Başta gelip yalan söylemeden benim isteğim bu dese ne sen kırılacaksın ne o uğraşacak sonra
Kanka böyle kızların değeri bilinmiyor ya işte bende ona üzülüyorum
Alt tarafı güzel bi ask istedim gerçekten sevilip değer görmek inandım da.. ama bu erkeklere karşı bir daha bu kadar dürüst apaçık olmucam çok canım yakıldı yeter 🥲
Sevgim bitiyo diye ayrılan adama güvenip iş yapma da ne yapıyosan yap
İlk görsel yaşanmadan önce 2. Yaşadıktan sonra
Evet öyle oldu..
Sakın ha resmiyete dökmeden kesinlikle bu anlamda uzak dur ondan benim tavsiyem gerisi sana kalmış
Yol verdiysen en güzelini yapmışsn
İlk görsel hislerimden dolayı sorduğum aramizda bsyler yaşanmadan once
2. Yaşadıktan sonra işte..
Yazık olmuş
Geri döner dimi bir gün it gibi
Orasını bilemem ki
Gebersin dağlarda
burada kendini çok yıprattığın görünüyor ne yaşadınız ne oldu bilemem
Sakın sakın bu seneryolari biliyorum eski şerefsiz de böyle demişti yaşamadım ama ne yazikki mesaj olarak biraz karşılık verdim ve tekmeyi bastı aman uzak dur direk tekmeyi bas
Sana bisey diyimi bu seni hic sevmemis klasik erkek yalani bu kullanmis seni baya pislik biriymis yol ver onaa
Gerçekten üzüldüm. Yazık.
Onu da yarım bırakırlar inşallah kırdığı yerden kırılır..
Hayir
Kısaca adam hedefe ulaşmış lakin senin bu kadar kolay lokma olman düşündürücü
Evet gene bir toksik ilşki türü
İnceldiği yerden kopsun
olay ne yani seni bafiledi soğudu mu
Ne yaşandı da ondaki sevgi azalmaya başladı
Tek kurşunu var atar gider büyük ihtimalle
Anlamadim
Cinsel birliktelik olursa sonrasında gider gibi geldi
Gitti zaten
Hayırlısı
Bırak bunu
Hiç vakit kaybetme unut gitsin
oo almış, uzama dedinde =)))
Madem durum bu neden devam ediyosun
Keklendin
Sad story.
Ver gitsin
İlk miydi?
Hayir
Kaçıncıydı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?