Sağlıklı bir şey değil. Ama nasıl konuşacağımıda bilemedim.
(not 30 yaş altıyla zaten olmaz)
Sağlıklı bir şey değil. Ama nasıl konuşacağımıda bilemedim.
(not 30 yaş altıyla zaten olmaz)
Psikolojik olarak yaklaşıp kazanmaya çalışmak anlamsız. Çocugum yaşındasın bu yaşlarda böyle hisler geçici ve mantıksız diye cevap verip konuyu kapatmalısın. Fazla anlam yüklemeye gerek yok
Su an itibariyle iletişimi kesti.
Cevap
3Cevap
Hayır demelisin
Evlatlık olarak alabilirsin, evlatlık çocuklarla evlenmede sakınca yokmuş 😊
Yapmayın. Dalga geçikecek bir konu değil. Zaten siyasi tartışmadan sonra koptu.
Dalga geçmiyorum, böyle bir konuyu beyan ettiler ben etmedim koskoca insanlar yalan söyleyecek değil ya !!
Peki kraliçem.
👑
😊😊
.
Bilmiyorum tatlı tatlı konuş yaşın ufak karşına birileri çıkar falan
kız merhaba yerine " evlen benimle" yazdı.
Reelden tanisikligin yoksa salla geç trollemek için yazmışts olabilr
46 yaşındayım bilader. azıcık yorum yazarkende bilinçli olun. kim trol kim gerçek anlarız herhalde.
46 yasindakilet internetle bizim kadar yakından tanışmış olamiyor bazen sakın ol bişey dememdik
kusura bakma kalbini kırmak için söylemedim. ne bileyim haklısın belkide ama. üzülüyorum. biraz öncede 13 yaşındaki öğrencisine aşık olmuş 32 yaşındaki bir öğretmen buradan yazmış. ya ben kızımı oğlumu nasıl emanet ederim bunlara olduklarında.
Sorun yok evet , devir çok garip olmaya başladı
Kim bilir nasıl yaklaştın ona da bu teklifi aldın!!
Güzel yorum. Hiç bir iletişime girmeden direkt teklif etti. Yani merhaba yerine benimle evlen dedi desem?
bende aynı durumdayım 30 yaşlarında bir adama aşık oldum ve ondan vazgeçemiyorum
Ben senın baban yasındayım yavrum die başlA
Kızım sen git anan gelsin de
arkadaş. ben bu genç kızı kazanmaya çalışıyorum toplum adına sen ne diyorsun. kendi egomu tatmin etmek için yazmadım.
Abicim önce anasını kazan sonra baba olarak ders ver. Şimdi dışardan bir göz olarak ne yapabilirsin. Turuva atı gibi kaleyi içerden feth etmen lazım
tövbestagfurullah. Tamam kardeş. Buda bir bakış açısı. anasını zi. kerek kızını etkilemeyi hiç düşünmedim.
Yani burada mesele anasını şaaapmak değil elbette. Ama anasını şaaparak babası olmak. Babası olduktan sonra da güzelce tavsiye vermek
Anasınada zamanı gelince anlatırız.
Aynen zamanı gelince her şeyi kızımız için yaptım dersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?