Kızlar, çok özlüyorum ama yazmıyor, çok kötü kavga etmiştik bitti. yazmaz mı bir daha hiç mi dönmez?

evet birden özleyip arayacağı bir şekilde bitirmedik ama, ben hep, isteyen illa ki bir şeyi bahane eder arar kafasındayım, insan neleri affedebiliyor ki o da affedecek biri ama yazmıyor işte aramıyor. en ummadığınız anda yazan oldu mu hiç , bu hikayeleri duymaya ihtiyacım var. ÇOK ÖZLEDİM :'(

Güncellemeler
+1 yıl
yazdı, şoktayım ama evet yazdı, ama ne yazdı bi bilseniz.. önce soru işareti attı, sonra ben de aynı şekilde karşılık verince kimsin dedi... allahım bu kdr kötü bir taktik, bu kdr çocukça bir oyun olamaz. sizce gerçekten de bende xxxx isminle kayıtlısın kimsin diye ciddi mi soruyor? cidden mi tanımadı yani? ulen ben, engellemiştin ztn, diyelim ki msjları silmiştin ve engelli listesine gittin baktın dedin bu kim? bunun inandırıcılığı ne derece olur düşünmedi mi?
Kızlar, çok özlüyorum ama yazmıyor, çok kötü kavga etmiştik bitti. yazmaz mı bir daha hiç mi dönmez?
Cevapla