Sorum kapali kizlara , sevgikinizle en cok ne yasadiniz, siniriniz neler?

Ben de kapalıyım ama erkeklere nasıl yaklaşmam gerektiğini bilmiyorum. Yani kimseyle öpüşmedim el ele tutuşmadim isteyerek. Abartıyor muyum sizce, siz neler yapıyorsunuz mesela. Gizliden de olsa cevap verirseniz sevinirim

Sorum kapali kizlara , sevgikinizle en cok ne yasadiniz, siniriniz neler?
Cevapla