Duygularımız çabuk değişime uğruyor sanki...
Dün hissettiğimiz tutku bugün yok olabiliyor olayların seyrine göre.
Sahte olduğundan mı yoksa elde etme arzusundan mı bilemiyorum...
Tek bildiğim kötü hissettirdiği...

Duygularımız çabuk değişime uğruyor sanki...
Dün hissettiğimiz tutku bugün yok olabiliyor olayların seyrine göre.
Sahte olduğundan mı yoksa elde etme arzusundan mı bilemiyorum...
Tek bildiğim kötü hissettirdiği...

Ben her zaman için hislerimin üzerine giderim yani hiç bir şekilde hislerimden kaçmam çünkü hislerinden kaçan insanın kendine açıklayamadığı ya da kendine güven duymadığı veya korktuğu durumlar yaşadığı anlamı gelir. bu yüzden de ben hislerime güvendiğim için hiç bir zaman hiç bir şekilde hislerimden kaçmıyorum yani sonuna kadar hislerimin peşinden gidiyorum beni yanıltırlarsa da bu benim için daha çok bir deneyim ve tecrübe oluyor ama bunların dışında kaçmak yerine mücadele etmeyi seviyorum.
İkisini de yaşadım. Yeri geldi sonunu başını düşünmeden duygularımla hareket ettim sadece, yeri geldi yalnızca zihnimi kullanıp hislerimden köse bucak kaçtım. Elbette hislerimden kaçtığımda kazançlı çıktım. En iyisi zihinle hareket etmek olsa da ben biraz fazla duygu yönetimi özürlüyüm. Deniyorum ama gelişeceğim 😅
Cevap
32Cevap
Hissettiklerimden hiç kaçmadım, hissetmediğim şeylerden bahsetmedim. Tabii ki, her zaman hissettiklerimin ellerine bırakmadım kaderimi. Duygularımda ani değişiklikler olmuyor, değişen tek şey o duyduğum duygunun sebebi/kişisi.
Kaçacağım artık bitti zaten tükendi
Hiç kaçmadım hislerimden.
Çoğu kez beni yaraladı.
Yalan yok hiç.
Yalansız , dolansız.
Çünkü bu hisler beni hep ben yaptı.
Ve bu can bu bedende kalmaya devam ettikçe böyle sürmeye devam edecek.
Niye başka bir insan gibi davranıyım.
Niye kendimi bir başkası gibi gösterme çabası içine sokayım.
Sahtelik.
Sahtekarlık.
Birini kandırmak sadece para ile olan bir eylem değildir ki.
Sahtekarlık sadece iki kişi arasında somut elle tutlan bir şey alışverişinde olumsuz ya da kötü sonuçlanan bir şey değildir ki.
bu güne kadar hiç hissettiklerimden kaçmadım ha bu bazen kırdı incitti beni olsun. ne yapalım hayat işte :)
.
Spontane. O an gelişine vole. Tribüne gitme ihtimali de var, 90'a gitme ihtimali de.
Tribüne giderse soverler, 90'a giderse jeneriklik gol. Riske girmek lazım 😂
🤦😂
Bence insan kendi hislerinden kaçmamali bu yanliş insanlar bazen söylemek istediklerini içine atiyorlar ve sonra dert oluyor halbuki korkmadan çekinmeden söyleseler daha güzel anlaşabilirler böylelikle acıda olmaz üzüntüde
Hislerim beni hiç bi zaman yanıltmadı 🤨 müneccim olduğumu söylemişmiydim 🤨
Hayır söylemedin 😀
Söylemediysem vardır bi bildiğim 🤨
Hisler ve duygular aptaldır
Eğer iç güdülerimi dinleseydim
Şu an iş yerinde 2 3 kızla flortlesiyordum
Halbuki akıl profosyonel ol çizgiye geçme der
Akli dinlemeli
Hislerimden hiç kaçmadım bu zamana kadar. Bu bazen gurur kırıcı olsada acıda verse hisllerimi dile getirmekten hiç bir zaman çekinmedim sonu hüsran olsa dahi..
Artik şu devirde kendimizi hislerimize birakmamamiz gerektiğini düşünüyorum mantıklı davranmak lazım. Çünkü çabuk bikiyoruz, normal arkadaşlık ilişkileri bile böyle.. kimse kimseyi çekmiyor katlanmak istemiyor. Çabuk bikildigi için ve hisler artik çok önemsenmedigi için hayal dünyasından çıkmak lazım bence
Hislerimden kaçmıyorum ama beni yönetmesine de izin vermiyorum. Çünkü o zaman sonunda mutlaka üzüleceğim şeyler oluyor. Duygusal anlamda kontrolü kaybetmeyi sevmiyorum.
Çoğunlukla saklamayı tercih ederim.
Öte yandan, güvenli hissedip emin olduğumda da coşarım.
Yine de hepimiz duygularımızın esiriyiz.
Bunu kabul etmesek de...
Hislerimi dinlerim ya tabi hissim kötü ise hisler yanıltır insanı diyerek kendimi avutmaya çalışıyorum
Kaçmayı bırakalı çok oldu.
Kendimi bıraktığım söylenemez ama, kaçmak yerine yaşamayı tercih ediyorum.
Kendimi hislerime bırakan 🍓
Yeterki o hisler karşılıksız olmasın
Önemli olan bu yoksa inadımdır
asla dönmem kendimi bırakmam…
Kaçıyorum…
Gerçekten seversem hislerimle arama aklım giremez korkularım giremez.. kalırım.. gitmem
Cinsel duygularım dışında hislerim ortadadır. Bırakıyorum. Yaşadığım kadar yaşıyorum.
hislerinden kaçarsam kendimi kandırmış olurum o yüzden akışında her şey
Artık mantığımı konuşturuyorum hislerimi değil bunu tecrübe edindim
Genel olarak hislerimden hic kaçmam hep üstüne giderim ama ask konusunda falan kaçan tarafım
Dün hissettiğimiz tutku bugün yok olabiliyor…
sahte olduğundan dolayı
Anı yaşadıkça bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Her şey gibi hisler de geçici ama bu kadar kısa sürede geçmesinin bir hastalık olduğunu düşünüyorum. İnsanın herkesin kusurunun olduğunu bilmesi lazım...
Üzüleceğimi hissediyorsam, hislerimden kaçıyorum genelde. Vazgeçmek daha kolay geliyor..
Zar zor hisseden bir insan olarak hislerimden kaçmam..
Sahipmolduğum tüm duyguları aklımla kontrol edebilirim. Aklım dışında kimse beni kontrol edemez
Hislerimden kaçıyorum aslında ne hissettiğimi bende bilmiyorum kendime tercüme olamıyorum..
İkiside. sahte hislere kapılmıyorum. Çıkar menfaat için efor saef etmiyorum.
Kendimi mantığa bırakan biriyim, hisler ile yaşarsak yanarız.
Önce kaçmaya çalışıp sonra çok kötü bir şekilde yakalanan biriyim
Hiç kaçmadım direk bıraktım kendimi hepte pişman oldum
Ben kaçıyorum herşeyden. Aşk kokusu aldığım an kaçarım.
Bir kaçıyorum bir peşine takılıyorum karışık gidiyoruz
Hislenmiyorum artık kolay kolay.
Hislerimi kaybedeli cok oldı
Yerine göre evet hayır
her zaman hislerimi dinlerim
İkisinin dengesini kuranim
Hislerimin farkında olan😃
Hislerimi yaşamak isteyen daha çok
Hislerim genelde beni hep doğru yönlendirir
Hissizliği yaşayan.
Kaçan.
Akışına bırakanlardanım
Kesinlikle hislerim
Tam ortasına sıkışanım..
Kaçmam ama frenlerim
Ruh halim çok dengesiz hemen duygu değişimine uğruyorum maalesef
Hislerim varsa kaçamıyorum nereye gidersem gideyim yazmasam da o hisler duruyor..
Kaçmam
Ya hep ya hiç
Kaçan tarafım ben
Hisleri olmayan
Hissizim
Kendimi hislerime bırakırım maalesef
Kaçan taraftayim
Hislerimi anlamaya çalışan.
hissettiyim duyguya bağlı
Yüzleşirim genelde, kaçmam
Kacarim bunun da tek nedeni baskı (
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?