Hislerinden kaçan mısın, yoksa kendini hislerine bırakan mı?

https://youtu.be/x4c_mOCsw3E

Ağzımızdan çıkan kelimeler kallbimizde
Pişirdiğimiz duyguların servis adilmesi değil midir aslında?

Bazen yapmak istediklerimiz başka iken, eyleme döktüklerimiz bambaşka olur.
Ya Sebepler dahilinde bir mecburiyettir bu,
ya da başka türlü bir imkansızlık...
Adını siz koyun.

Bu gibi durumlarda hislerinizden kaçan mı
Olursunuz? yoksa hislerine kendini bırakan mı?
Hislerinden kaçan mısın, yoksa kendini hislerine bırakan mı?
Hislerinden kaçan mısın, yoksa kendini hislerine bırakan mı?
Cevapla