Ağzımızdan çıkan kelimeler kallbimizde Pişirdiğimiz duyguların servis adilmesi değil midir aslında?
Bazen yapmak istediklerimiz başka iken, eyleme döktüklerimiz bambaşka olur. Ya Sebepler dahilinde bir mecburiyettir bu, ya da başka türlü bir imkansızlık... Adını siz koyun.
Bu gibi durumlarda hislerinizden kaçan mı Olursunuz? yoksa hislerine kendini bırakan mı?
Hislerinden kaçan mısın, yoksa kendini hislerine bırakan mı?
Beni az çok tanıyan insanlar bilir ki ben her şeyimi açıkça söyler ve herkesin içinde yaparım. Hiçbir duygumu içimde tutmam, sonrası bana dert oluyor. Şöyle diyeyim birisinden hoşlanıyorum ve söylemezsem belirsizlik oluyor, bende ondan nefret ediyorum direkt olarak söylüyorum. Birisine sinirlendim mi ya da rahatsız mı oldum bunu direkt olarak dile getirir kendi rahatımı ve huzurumu hiçbir şekilde bozmam. :D
Evet gerçekten de düşündüğümüzü eyleme dokemedigimiz zamanlarimiz çok olur bu eylemlerin istediğiniz gibi gitmemesinin sebebi bizim yanlis gitmemiz degil hayatin yersiz anı karşımıza çıkardığı insanlar veya olaylardır... eskiden hislerimden kaçabileceğini düşünürdüm kaçarsam hissetmem diye ama çok yanıldım meğer hislerinden kaçamazmışım defalarca denedim ama kaçamadım onlarsız ıstesemde istemesemde olamayacağımı anladim çünkü biz insanlar kabul edememekte olumlu ya da olumsuz hislerimizle variz o yuzden bunu farkettigimden bu yana ki bu birkaç yıldır farkettim kaçmayı denemiyorum artık hislerimi acısıyla tatlısıyla kabul ediyorum gizlemiyorum neyse o şekilde yaşıyorum ve dışarıya vuruyorum...
Ne olursa olsun hislerime göre hareket edenim, kaçmam kendimi onlara bırakırım. Yapım böyle fakat bu durumdan şikayetçi değilim, yapmayı istemediğim ya istediğim bir şeyi sırf mantık uğruna feda edemem. Bir şeylerin sonrasını geri dönüşü olmuyor ve sonucu ne olursa olsun içinden geleni yapmışsındır çünkü o an bu iyi gelmiştir sana ya da bu doğru gelmiştir. Böyle olduğu sürece bir şeylere dair herhangi bir pişmanlık ya da ukde kalmıyor içimde…
Sorunun güzelliği 🌸 Hislerimden kaçan mıyım diye sordum kendime. Bin tane yanıt geçti gitti aklımdan. Evet kimizaman yapmak istediklerim Z kısmına denk düşerken ben da A'dan öteye gidememiş bir vaziyette duruyorum. Bu kaçmak mı? Sanırım dengeyi korumak zorundalığı, mecburiyetler ve fazlasıyla gardını alma durumu. Ya sonra, belki de, kimbilir suallerinin içinde kıvranmaya görsün insan. Ortada his mis kalmıyor.
Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
Hislerimden hiçbir zaman kaçan olmadım gadası. Ama insan hislerini dile getirmeden önce o hislerinin ne olduğuna bakmalıdır. Çünkü karşı cinse duyulan hisleri açmak işlerin daha zor olmasına sebep olabilir. Yani demek istediğim her hissin açılması dile getirilmesi uygun değildir. Yeterli olanağın olması imkanların yerinde olması gerekiyor.
O an ne hissediyorsam ona göre yaşıyorum. Hiç kendimi kasmam , başkaları nasıl degerlendirir nasıl düşünür gibi kaygılarım asla yok gerekirse en aptal insan gibi görünsem bile o an canım saçmalamak istiyorsa saçmalarım, sevmek istiyorsa severim, gülmek istiyorsa gülerim... kimene
İlk önce kaçtım baya kaçtım bir ay filan böyle dedim yani böyle bir şey nasıl olur saçmalama sonrasında artık kendimi bıraktım ve şöyle bir karar aldım artık yani içimden ne gelirse onu yaşayacağım kesin Konuşmayacağım kısıtlamayacam kendimi bırakacağım artık öyle bir şeye dayanmaya çalışmıycağım çünkü bir şey olacağı varsa oluyor ne yaparsan yap önüne geçemiyorsunuz olmayacaksa da olmuyor zaten kabullenmek gerek.
Kendimi hislerime verdiğim için hep aşkta kaybettim. kadın milletine hislerini belli ettin mi, şımarıp havalara giriyorlar. susarak, sessizce sevmek lazım.
Hisler, insanın elinde olan şeyler değildir. Bazen onlara gem vurmak zorunda kalabiliriz ama bu içimizde, hayalimizde yaşamamıza engel olmuyor. Adı korku, arzu, aşk, sevgi... Ne olursa olsun, yasaklar, imkansızlıklar, mantıklar belki yasalar hislere engel değildir.
Kaçmam. İster mutlu olayım ister mutsuz hislerimle hareket ederim. Sen kendi kendini yiceğine içinde ne varsa iyi veya kötü her şeyi dillendir söyle bırak karşında ki kendisini yesin.