"Şu yaşına kadar hiç sevgilin olmadı mı yani!"Tepkisine maruz kalıyorum. Bu bir eziklik mi?

21 yaşındayım en yakınımdan en uzağımdaki insana kadar ağzından duyduğum tepki bu oldu ve ister istemez üzülüyorum.
Teklif eden olmadı kız arkadaş grubum bile olmadi hep not icin whatsaptan yazip normal hayatta tek takildim.
Kendimi değersiz hissediyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Super soru ve one ciktigi icin tesekkurler KS
Güncellemeler
+1 yıl
Bir nebze olsun rahatladim tesekkur ederim. Yalniz degilmisim
"Şu yaşına kadar hiç sevgilin olmadı mı yani!"Tepkisine maruz kalıyorum. Bu bir eziklik mi?
Cevapla