Bir erkek bir kıza neden dokunmaz, neden sık sık yazmaz?

Benden hoşlandığını söylüyor, bana içinin gittiğini söylüyor ama asla temas kurmuyor ona bu fırsatı verdiğim halde bazen günlerce yazmıyor anlamıyorum isteyen insan böyle mi olur ben gayette güzel biriyim yani asla çirkin biri değilim fiziken de iyiyim ona emin olun ama o benden çirkin kızlara bile temas kuruyor düşünün neden böyle neden

Bir erkek bir kıza neden dokunmaz, neden sık sık yazmaz?
Cevapla