Ne de olsa sanal ortam diye herkese her şeyi yazan kişiler hakkında ne düşünüyosunuz,?

ne de olsa sanal reelde tanışmıyoruz diye düşünüp yazıyosunuz ama nolursa olsun sizvce sizin gibiler midemi aşırı bulandırıyosunuz ve rezilsiniz. Ama böyle dediğim için bile ''sen git evcilik oyna'', ''daha çocuksun'', ''ufaklıksın'' gibi şeylr söylüyolar, her ne olursanız olun sizi tanımasam da yine de benim gözümde aşırı rezil bi konumdasınız, siz ne düşünüyosunuz?

Ne de olsa sanal ortam diye herkese her şeyi yazan kişiler hakkında ne düşünüyosunuz,?
Cevapla