Olmazdı bence. Her şey elektronik. Bilgi akışı bile. Şu beynine çip yerleştirdikleri senaryolar gibi. Kimin takip ettiğini de bilemezsin çünkü herkes öyle. Iyy yok sevmedim. Teknoloji de bir yere kadar. Bu kadar özele gerek yok.
Tamamen siberleşmiş cyberpunk bir dünyada yaşamak keyifli olur muydu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Evet güzel olurdu bence de
Siberleşmiş cyberpunk neyse de neden iç çamaşırlı kadın görseli?
Sahtelikten öteye geçmez. Yaşamdan zevk alamadıktan sonra ne anlamı var
Evet zaten öyle bir dünyaya gidiyorz
Çok büyük karmaşa istemem ben
Oraya doğru çok hızlı evriliyoruz
Hayıe
Olmazdi
Keyifli olurdu, resim nereden?