Tamamen siberleşmiş cyberpunk bir dünyada yaşamak keyifli olur muydu?

Olmazdı bence. Her şey elektronik. Bilgi akışı bile. Şu beynine çip yerleştirdikleri senaryolar gibi. Kimin takip ettiğini de bilemezsin çünkü herkes öyle. Iyy yok sevmedim. Teknoloji de bir yere kadar. Bu kadar özele gerek yok.
Tamamen siberleşmiş cyberpunk bir dünyada yaşamak keyifli olur muydu?
Tamamen siberleşmiş cyberpunk bir dünyada yaşamak keyifli olur muydu?
Cevapla