İlk defa görüyorum sizi 😀
Sosyal medyanın olmadığı bir gelecekte yaşayabilir miydin?
İlk defa görüyorum sizi 😀

Sosyal medyanın olmadığı bir gelecekte yaşayabilir miydin?
Gizli adminim ben, ondan beni sadece Şirinler görebiliyor :D
Yaşayabilirdim muhtemelen bu arada. Herhangi bi sosyal medya hesabım yok, sadece YouTube'da vakit geçiriyorum, onun yokluğunda da yerine koyacak bi şey illaki koyarım.
Bende şirinlerdenim ama hiç göremedim 😀 teşekkür ederiz, arada sırada varlığını belli etki görelim adminimizi 🤗
Yaşarım boşluktan buralarda takılıyorum yoksa evlilikte özellikle sosyal medya kullanılmasına karşıyım. İnsanlar eşiyle sohbet etmiyor artık herkesin elinde telefon o ne yapmış bu ne paylaşmış
Sosyal medya olarak milletin aklında beliren uygulamaların hiçbiri olmasa benim için problem olmazdı. Bilgisayarsız ve internetsiz ise yaşayamam ama.
Cevap
19Cevap
Hayır zor olurdu benim için. ama sevgilim olacaksa taş devrinde bile yaşarım :D
Yaşarım. Msn devrine geri dönsek öyle daha güzeldi.
Msn skaype oldu hala var 😀
Yaşayabilirim. Normal mesajlaşma iletişim var ama dimi
Yok hayır olmayacak 🙄
Dumanla artık 😀
Eskiden sosyal medya mı vardı yaşanır niye yaşanmasın
Eskiden yoktu yaşıyorduk şimdiki alışkanlıklardan dolayı demiştim ben 🙄
Ona da alışırız
Yaşayabilirim sanırım. Sosyal appleri kullanmıyorum, Youtube linklerini Winamp için daima dönüştürüp yedeklerim, internetsiz pc işlerimi pekala da görüyor. Fiş çekilse etkilenmem yani.
Sosyal medyanın olmadığı bir geçmişte yaşadım, olmadığı gelecekte simdikimden daha mutlu yine yaşarım.
Sosyal medya bensiz yapabilir mi? Sor bakalım ona😎😂
İnternet ve telefonsuz yaşıyamam ama sosyal medyasız yaşarım zaten çok kullanmıyorum
Hayır. Şimdi gelir gelenekselciler, İnternet olmadan da yaşanır, eskiden her şey daha iyiydiciler
Bazı gereksinimlerim olmayacaksa yaşayabilirim sanırım.
Yaşarım benim için çok dert değil ama internet olmalı mutlaka google erişim kesilmesin. 😀
Öyle bir yaşarım ki hemde.. insanın ömrü uzar sadece YouTube için üzülürüm.
Biz o geçmişten geliyoruz aslanım, Z düşündün bunları 😂😂😂😂
Yaşayamam, sosyal medya hayatın bir parçası artık bence
Neden olmasın. Bir savaş çıkmış ve medeniyet mi yıkılmış? Kıyamet mi kopmuş
Sosyal medya kullanmıyorum ve yaşıyorum. Demek ki yaşanabiliyormuş.
Keşke hiç olmasaydı. Sosyal medyanın olmadığı her zamanda yaşamak eminim çok daha güzeldir.
Evet yaşarım aktif olarak kullanmıyorum zaten. Eksikliğini yaşamam.
Sosyal medyanın olmadığı geçmişte yaşayabildiğime göre, gelecekte de yaşayabilirim sanırım 🤔
Sosyal medya uygulamaları kullanmıyorum zaten. Şimdilik gereksiz. (:
Sosyal medya yüzünden yaşamıyoruz zaten bence olmasa asıl gerçek hayatı yaşardı insanlar
Telefonsuz olmaz ya yaşayamam. İletişim kurmam gerekiyor.
Teknolojinin ilerlemediği çağda yaşamak isterdim
Alt yapısını hazırlıyorum inşaallah olacak.
İnş 🤗
Evet 50yil önce Twitter internet Instagram mi vardi
Tabi ki neden olmasın
Olmasın ya cidden diyorum bazen..
Ah keşke...
Tabi ki yaşardım.
Hiç kimse kullanmayacaksa bende kullanmam
Eskiden nasıl yaşanıyorsa şimdi de yaşanır.
tezimi nasıl yazıcam elle mi :(
Yaşadık zaten vakti zamanında.
Aşırı alıştık yapalirim ama yapmayı istemem.
En çok istediğim şey..
Yaşayamamdiyemiyorum el mecbur yaşanır
Geçmişinde yaşadım geleceğinde de sorun olmazdı
Yani yaşanır mecbur kalınsa illaki
İstediğim yanımda olsun yaşarım.😂
Bi anos yapalım belki gelir 🙄
Hayır zaten yapayalnızım kafayı yerim
Kullanmadığım için yaşarım.
Yaşarım nolcak sanki
Yaşardım.
Yaşardım.
evet, özellikle isterim.
Yaşardım tabiki
Evet
yaşardım bence
Yaşarım arabam paran olsun yaşanır.
Evet
KS olsun bari
yaşardım,
Yaşarım net olandan telefonsuz da yaşarım
Sanmıyorum ahahahha
Her türlü yaşarım
Hayır yasayamazdim
Yaşarım
Evet yaşardım
Evet isterdim
miis gibi yaşardım
Yasarim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?