Sanaldan birine buluşacağız diye son güne kadar umut verip bıraktım, ahını almış mıyımdır?

3 yıl geçti üstünden çok pişmanım şu an olsa asla yapmam :(
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de çok beddua etti tutar mı
Sanaldan birine buluşacağız diye son güne kadar umut verip bıraktım, ahını almış mıyımdır?
Cevapla