Sevgilimle kavga ettik çünkü ona tüm hesapları ben ödüyorum dedim yardımınıza ihtiyacım var?

Sevgilimle buluştuğumuzda hesabı ve yüklü miktarları ben ödüyorum. Beni bir kere bile güzel bir yemeğe çıkarmadı bu güne kadar. İkimiz de ailemizden para almıyoruz. Ben çalışıyorum. Örneğin doğum günümde otele gitmiştik ve otel ücretini ben ödemiştim. Ondan istediğim ufak taleplerde (örneğin x metnini word’de düzenlememe yardımcı olur musun?) adeta beni yalvartıyor ve gerçekten elinin! ucuyla yapıyor işi ve ben istediğime pişman oluyorum. Neden istedin diyecek olursanız çalışıyordum ve onun da bolca vakti vardı. Bu sebepten tartışma çıkardım ve eskiye atıfta bulunarak benim için çabalamadığını söyledim. Sonra sinirlendim ve Doğum günümde beni götürdüğün otel ücretini bile ben ödedim dedim evet yaptığım yanlış farkındayım ama bir anda patladım. Bu hep böyle istediğim maddi bir şey de değil en azından benim için çabalasın istedim. Bana param bu kadar dedi, ben de ailemden yardım almadığımı ve kendim çalışarak kazandığımı söyledim. Artık beni kendinle kıyaslamayı bırak dedi. Şimdi benimle konuşmuyor onu da anlamaya çalışıyorum ayıp oldu böyle demem belki ama benim söylediklerimin hiçbir önemi olmadığını hissediyorum. Hissettiğim şey tam olarak odasını toplasın diye günlerce çocuğuna yalvaran anne..

Güncellemeler
+1 yıl
1,5 seneye yakın ilişkimiz var bana duygusal olarak çok destek oldu, hakkını yemek istemiyorum onun ödediği zamanlar da oldu ama %70 - %30 gibi bir oran verebilirim. Gerçekten napacağımı bilmiyorum ve şimdi eski konuyu açtım diye kırıldığını belirtti, konuşmuyoruz şu an. Parasının olup olmaması önemli değil gerçekten ama en azından çabalayabilir. Ona internet üzerinden iş buldum ve devam ettiremedi de bu süreçte istemedi. Bilmiyorum
Sevgilimle kavga ettik çünkü ona tüm hesapları ben ödüyorum dedim yardımınıza ihtiyacım var?
Cevapla