AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
Gerçekten böyle birini hayatında tutma, “sevince pamuklara sarıyorlar” tabiri gerçekten var çünkü. Değer vermediği apaçık belli çünkü.
Sevgiiinin adını soyadını Verde yanlışlıkla konuşmayalım
Şaka olan sensin bence. Buna tahammül etmekte ciddi olamazsın çünkü
Niye kene gibisiniz? Kusura bakma ama bende kırıcı olucam yani artık bu nesil daha akıllı olucak diyoruz ama bu nesil kendini ezdirmeyi hobi edinmeye başlamiş.
Doğru demiş ayrıl. Seni sevmediği yeterince orta da değil mi?
Bu neee böyle yaa 🤢saygısızlık zaman kaybı direkt olarak ayrılıyorsun.
boyle birini yolda gorsen durup selam verme ne sevgilisi ya hahshahshashhwhshahs saka mi
Bence ciddiydi sen sorunca değiştirdi. Ha espiri olur diycem uyuzluğuna falan yapti ama ayrıl demesi. Madem öyle sende koy noktayı kırıldığını bile bile beyinsiz hareketlere devam etmemeli.
Ayrıca çok umursamıyor bence. Nasıl lakayıt yanıtlar bunlar ya. O sondan 2. Yazdığın şeyle nasıl hala durursun. Kaldı ki senin ayrılmanı amaçlıyor bence.
Sana değer vermiyor daha ne desin bırak ya böyle olacağına hiç olmasa daha mutlu olursun bak.
Alayında bile değilsin ya ne sevgilisi ne biçim bir ilişki bu böyle ilişki olmaz
öff ne duruyorsun neye katlaniyorsun kocan oldu sanki elin oğlu engelle geç
Sen de tamam ama benimki şaka değil de bas engeli kalsın oyle
Halen sevgilimmi diyorsun böyle terbiyesize ben olsam ana avrat dümdüz söver engeli de basarım
Sizinle dertlesebilirmiyim
Son mesajında dediği gibi Ayrıl sen bundan 1 sn bile vakit kaybetme
ne kadar toksik bir ilişki sevgilindende sendende bir bok olmaz aklın olsa böyle mal birine sevgilim demezsin cocuk sna ziktir git diyo hala sevgilim diyo aptal ya
Gene bir goril vakası. sevgili deme istersen hiç :D
Hem de ne goril şdğsğdğwğw
@yorgunnveüzgün
Gözüm kanadı o nasıl popo alsşğsğww
@yorgunnveüzgün gorile de yükselmezsin be :D :D dikkat ettiği şeye bak ahahaha :D :D
Dikkatimi çekti keşke senin popon olsaydı
Diyormuşum kskxlwşdşwğd
@yorgunnveüzgün :D harun abi sen misin? doğru söyle ona göre göstercem :D :D
@yorgunnveüzgün
Ya ne harunuuu
@yorgunnveüzgün ayy bilmiyon mu sen o muhabetti :D
Gahxıwısopw yokk
@yorgunnveüzgün Boş ver o zaman. farz et ki hiç yaşanmadı gfdkldlgfgd
Yaşandı ve bitti saygısızca
@yorgunnveüzgün biten bişi yok ama sen bilirsin :D
Hmmm
@yorgunnveüzgün
Üzülme gel opim
@yorgunnveüzgün
Hiç Çiçek almayan ben
@yorgunnveüzgün sanalda olsa aldın işte :)
🌸🌸
@yorgunnveüzgün ^_^ :)
...
Ya sende var daha sevgilim diyorsun seni kullanıyor hiç seven adam böyle konuşur mu sende ona karşılığını ver günü girsunyo senin etrafında koşsun bu kadar iyi niyetli olma sen de ayrılıyorum yaz engelli baş başka erkek mi yok sanki üzüldüğüne bile demez umarım seni seven anlayan biriyle olursun
O toxic sen ondanda toxic sin güzel değilmiyim ne ergenmisin?
sana saygı duymayan bir adam. Tavsiyesini dinle ve ayrıl.
Çocuk seni beğenmiyor,, açıktan söylemiş işte
Ya Allah için böyle iğrenc insanlara karşı neden kendinizi alçaltıyoesunuz.
Şuna hâlâ sevgilim diyebiliyor musun gerçekten? Sana böyle davranan bir insanla mutlu olman imkansız
Yav herif sana ağzına geleni söylüyor böyle şey mi olur sende... Kadar yolun var dicen gdecen
Bu nasil uslup iyy midem bulandi. Sen ergen bakicisi degilsin en azindan bir kadinla nasil konusmayi bilenlere zaman ayirmalisin bu zaman kaybi
Boşa gitsin ya vurdu ekmeği gitsin Allah Allah çok önemli bir şey değil sanki
AHDAHDAHDHADHASHAHSHAHSJAJAJSJASJAJAJSJ harika biri
Bu nerenin dağ ayısı ya hala muhatap değilsindir umarım böyle bir yaratikla
Ya of 17 yasinda misiniz 14 mü coluk cocuk seyleri bide buna yorum mu yaoionuz
Kızlar böyle kötü davranan, değersiz görenleri sevsin... Biz de sevip çabalarken görmezden gelinelim😏
Sen bu adama sevgili mi diyorsun?
Yazık şunun sevgisine muhtaç olacak kadar ilgisiz bir ailede mi büyüdün?
öyle oldu
Bu konuşma ne ya mal mı bu? Bırak şunu Allah aşkına ya
Kendine saygın varsa ayrıl net şekilde seni sevmiyor
Neden ayrılmıyorsun? Kendisi de yazmış bak tamam işte.
Bu dal. llamaları nasıl tutuyorsunuz böyle çok acayip
Sonradan böyle oluyorlar ya
Bırakacaksınız
Sevmiyor seni, şu konuşma tarzına bak dağdan inmiş resmen
hangi sevgili?
bu konuşmada göremiyorum öyle bir şey.
Bugün böyle yapan 1 nisanda kim bilir ne yapar abla yaaa :(
Terbiyesizlik yapmış bu nasıl bir konuşma? Ayrıl demis umarım ayrilmissindır
Tavırlara bak yaa bir de ayrıl demiş. Ayrıl lütfen, seven erkek böyle yapmaz.
Böyle bir şaka yapmasını geçtim sana karşı üslubu bile çok itici. İğrenç birisi yol ver gitsin.
Bu ne ya. Kendini biraz seviyorsan ayrıl bu kardeşim.
Sana yazık gerçekten ayrıl bu aptldan.
Konuşmayı bile bilmiyor maymun, sen de beyinsiz gibi hala sevgilim diyorsun.
Kendinize az biraz saygınız varsa yolu verin, engelleyin.
Sen bu hanzoya hala sevgilim diyosan senin aklını sorgularim ben ayrılsana bacım şundan yazık etme kendine
Bunun adı ne? Buradan mı tanıştınız aynı benim konuştuğum kişi gibi yamış
yazmış
hayır burdan tanismadik aynı okuldaydik 1.5 yıldır beraberiz, her tartışmada böyle kaba
Bir an korktum bu kabalıkla aynı kişi mi diye sana böyle yazan birine yüz verme
Kötü erkekleri sevmeniz doğanızda var. Sevgilim diyor hala bide 😅😅. Ondan sonra niye kadına şiddet var diyorlar 😅😅
Bu nasil bur konusma be sen buna sevgili mi diyorsun biz genelde insan Bike demiyoruz bunun gibilere ve seni zerre sevmiyor
En iyi şaka ayrılıktır.
Yani bu yazılanlara göre ne yapacağını gerçekten soruyorsan kendine karşı öz saygını yitirmişsin demektir
A*ona köyüm böyle adamlarla mı sevgili oluyorsunuz kafasini s**im böyle kızların.
Gerçekten bu ne saçma bi harekettir ya bence ayrıl tabi sen bilirsin ama resmen seninle oyun oynuyor ayrılamayacağını düşünüyor bence yapma bunu kendine boş ver biraz yazma merak etmiyosa direk ayrıl
Sevgilin m*l ve ergen seni takmıyor zaten ayrıl demiş bu ne vurdumduymazlık ve sen hâla sessiz kalabiliyor musun pes
Senin sorduğun soru da saçma , değilsin diyince çirkin de olmuyosun. Ayrıca sana bu kadar saygısız konuşan bir adama da sevgilim demeye devam ediyosun
Ben bu öküz ve şerefsize sevgilim diyip kendimi rezil etmezdim sana saygısı yok sen onun dostumusun sıktır git diyebiliyor bir kere şaka böyle yapılmaz bazen iltifat istersin sende istemişsin uzatmadan güzel diyebilirdi mesela
Ya hak ediyorsunuz göre göre berabersiniz ya hak ediyorsunuz burada ağlayin
Bu çocuk seni sevmiyor saygısız itinn teki tekmeyi bas
saygısızlik olduğunu defalarca söyledim hiç alınmıyor akıllanmiyor, herkes uzaklaş kendini degersizlestirtme ditor
Sende gurur yok anladığım kadarıyla bize bile anlatınca yumuşak anlatıyorsun sevgi böyle bir şey değil. Sevginin bir bedeli var öyle soysuz ağzı bozuk cıkcık olmaz bundan emin olabilirsin. Belki biraz zaman geçirdin alıştın ona ama dışarı da pırlanta gibi erkekler var çöplükte dolaşma
Bundan acilen ayrıl, kendine bunu yapma sen daha iyisini hak ediyorsun, buna mı kaldın şerefsiz lan bu resmen
Hacı ben aşık olduğum kıza la bile diyemiyorum bunlar sevgililerine küfür ediyor.
kendini bukadar ezdirmenede ben anlam veremedim