Uzak mesafe yüzünden netten tanıştığım kızlar ile ciddi düşünmüyorum sizce hatalı miyim?

Burada ve sosyal medyada birçok kızla tanıştım, konuştum. Fakat tanıştıklarimin hepsi bana çok uzaklar ve il dışındaydilar. Uzak mesafe yüzünden bu ilişkinin yürümeyecegi düşüncesi ile eğer yakın değilse tanıma faslına bile geçmiyorum. Sizce hatalı miyim?
Uzak mesafe yüzünden netten tanıştığım kızlar ile ciddi düşünmüyorum sizce hatalı miyim?
Cevapla