AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Terk etmek erkeklere mi has bir şey sanki. 😂
Onlar niye terk edeyor
Sen çok masumsun 🥺 sevmedikleri veya hisleri bittiği için terk ediyorlar.
O zaman niye bahaneye sığınıyorlar
İnsanlar açıklayamıyor işte bunu karşı taraf çok üzülür diye hemde kendisi kötü görünsün istemiyor
Ama görünüyor işte ben çok kötü birisisin dedim
doğru demişsin zaten boş ver yoluna bak sen
Evet
Sevsek niye terk edelim 😂
İyiliği için?
Onu yapmışlığım oldu 1 kere olabilir evet
Sonra ne oldu
Vefat etti
Üzdü bu
Çok geçti üzerinden artık evliyim
Peki özlüyor muydun
İlk 1 sene bayağı acısını çekip üzülmüştüm ama artık hissizim
Peki
Cinsellik yaşamıyosan ondan terk ediyolardır
Ama yaşayacaktık daha yaşamadık ki
Biraz çekimser davrandıysan bide uzun sürdüyse ondandır
Uzun derken?
Cinsellige geçme süreniz uzun olduysa
Onun işi sağ olsn
İş bahanemi buna
Ne zaman olsa yapardınız bence
Ama birimiz anyada ötekimiz konyada olunca nasıl olsn
Böyle degilde gizliden çık istersen konuşalım ya da sen yaz bana
Yazdm
Sevse etmez zaten demek ki sevmiyor
Galiba
Galiba maliba yoi
Kesin
Heh şöyle
yapılan her pisliği sineye mi çekek mk?
Bir pislik yok ki bahaneyle gittu
Cinsellik olabilir mi
Değil
Seven terk etmez bence
Dimi
Evet
Peki benle bir bahane yüzünden ayrıldı ben ah ettim ama üsteledim biraz bu basit olduğumu gösterir mi
Basit ucuz görünme erkeklerin gözünde alttan alttan al daima kendini
Ben bu ayrılma bahanesi olamaz gel gerçekleri konuşalım diye üstelemiştim ama basit göründüm sanırım
Ayrıldıysa ayrılsın yolu açık olsun
Ayrıldı ama bana çok zor geliyor
Niyetin iyiyse Allah daha hayırlısını verir üzülme
İyiydi çok sevdim değer verdim az darlamış gibi olabiilrm ama haklıydım darlamakta
Pardon ama yaşlarınız kaç erkek arkadaşın senden küçük müydü yaşça
Aynı yaştaydık
Aynı yaşta olmak avantaj bence belki seni aldatıyordu aklıma başka şey gelmedi yaa
Ama aldatsa şu an her yerde resimlerini görmez miydim? Hala aile grubunda ekli
Olabilir
Bilemedim valla ama şu an sevgilisi yokmuş gibi görünüyor bahanesi doğru gibi görünüyor
Yaa sen bu çocuğun yakasından düşmeyeceksin değil mi hala çok seviyorsun bence biraz da özlüyorsun belli
Evet ama yazmıyorum bana özür borcu var cidden ah bile ettim
Keşke yazabilsen belki geri döner sana belli mi olur yaa
Yazdım 3 gün dil döktüm ablama bile yazmış kardeşini al başımdan rahatsızlık vermeye başladı olmayacak diyorum bırakmıyor yazmayı diye
Ablana söylemişse sanki iş bitmiş gibi gelmiyor mu sana da kaç yorumdur sana yardımcı olmaya çalıştım ama olmaz sanki artık
Onu mesaj atmış instadan yoksa ablamı aramış o kadar tatlı konuşmuş ki ablam diyor ya bu çocuğa sen ne yaptın diye
Ama asla olmaz diyeni çok duydul
Bana libyaya gideceğim burada olmayacağm seninle niye evleneyim ki dimişti ayrılık sebebi olarak
Bence artık yoluna bak belki Allah seni kötü şeylerden korudu
Benim barışma isteğim yok da çok hakaret küfürler etti ısrar ettim diye adi oldum karaktersiz oldum köpek oldum o ağrıma gitti az Allah inancı varsa özür dilemeli
Yolumdaym zaten ama çok kötüyüm
İnsanın Allah korkusu olur ya gönül kırıyor yani
Anladım ama böyle yaşanmaz toparla kendini boş ver
boş ver demek kolay mı sen görsen ne dediklerini boş ver der misin
Daha 14 saat önce seviyorum ayrılma niyetim yok diyen 14 saat sonra küfürler hakaretler ayrılmak etmek
Evet söylemesi zor ama bitmiş ama her şey
İç sesim nedense gelecekmiş gibi diyor bilemiyorum
Çünkü şizofrenlik var benden başkası çekemez onu
Şizofren mi kim çocuk mu
Evet sizofrenlik var psikolojisi sağlam olduğu söylenemez
Düşün neredesine engel yer misin
Psikiolojisi sağlam değilse onunla ne işin var
Engel yer misin derken
Ben neredesin madem wpa giriyorsn soruma cevap versen iyi olurdu dedim engeli basmıştı bana sence normal mi
Çocuk net cevap vermiş bence engel ne anlama geliyor sen söyle
Tamam bitmiş de wpta grupta niye ekli çıkması gerekmez mi madem bittiyse
Belki unutmuştur detaylara takılma bu kadar
Zannetmiyorum ablam o kadar durum attı hala görüyor silmiyor
Zaten dediğim gibi barışmak değil gönlümü alsn yeter
Valla senin yerinde olsaydım adını bile anmazdım ama
Sahi sizin yaşınız kaç yaa ergen falan mısınız 18 yaşlarında mısınız?
30 uz ama ergen değilim ben çok kırıldım sadece
Kusura bakma ama çocukça hareketler sergilemiş biraz yaşınız genç dünyanın sonu mu
Değil ama gönülde kırılmaması lazım öyle değil mi
Orası öyle de boş ver ama yaa belki evlenseydiniz daha kötü olacaktı hayırlı olan buymuş baksana
Orası öyle tabi ama bilemiyorum
Eee bundan sonra ne yapacaksın takılıp kalacak mısın yoksa yeni sayfa mı açacaksın
Ben sevmeyeceğim kimseyi onu anladım şu zamana kadar hep terk edildim
Bırak bunu seni sevmeyeni ne yapacaksın yolu açık olsun de geç
Her sevgilimde terk ediliyorum aldatılıyorum yoruldum ama
Tamam işte kimseye güvenme güvenme canın daha da yanar yoksa seni aldatmalarına izin verme olur mu
Yok ya sonra o tipler diyor ama seven kız mı var hepsi yarı yolda bırakıyorlar diye sen sevilen kızları yarı yolda bırakıyorsun sonra vay anam vay
O yüzden kimseyle ilişki yapmayacam
Var var güvenilir erkek var da sana denk gelmemiş şans nasip kısmet hep
Yüzde 10 kısım o yüzde 90 ı böyle
Valla büyük konuşma ama ne bileyim boş ver sana tek diyeceğim zaten herkes yoluna baksın
Ama öyle yani
boş ver