Gözleri
Gülüşü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Gülüşü tabi ki. Öyle bir gülüyor ki vicdansız hep gülsün istiyor insan
Eyw eig için
Cevap
27Cevap
Gülerken küçülen gözlerinden severim onu
Sen mi? Bu yaşta öpüşen kişi?
Benim için aşık olduğum bir kız olmadığı için maalesef hiç mutlu değilim yani göreceğim bir şey yok
İkisinin de önemi var aslında.
Biri olmayınca diğeri her zaman eksik.
Gerçi biz hep dış görünüşe takılıp kalıyoruz.
Sanki insanoglu hiç yaşlanmayacakmıs gibi.
Yoksa amacımız sadece başkalarına hava atmak için mi böyle davranıyoruz.
Her şeyi önemli benim için her şeyi her detayı çok önemli. Zaten her detayına aşık olduğum biri var. O beni istemesede inanmasa da.
Gülsün bana ya.. zaten gülünce gözleri de güler insanin.. gözleri gülerse de onlara bakıp dinlenir insan
İkiside önemli. Ama gülüşünü sevdiğim birisi daha çok sevdiğim birisi olur
Gözler kalbin aynasıdır. Ve artı yanı sıra gözler beni daha çok etkiliyor.
Gülüşü çünkü gözleri de gülüyor sanki yıldızlar çıkıyor gözlerinden.
Bu ankete ras gele cevap verdim ama ben onu sevdikten sonra gözleriymiş gülüşüymüş kaşıymış burnuymuş kulağıymüş ağzıymış ayağıymış koluymuş hiçbir önemi yok 😏
Normalde gözler benim için çok önemli ama suratsız gülmeyen erkek sevmem o yüzden gülüşü gülmesi önemli
Bende
İnsan Hayatta Bir Kere Sevdalanır Onunda Gözlerinemi Yoksa Gülüşünemi Anlayamazsın Neden Bu Dersen Cevap Bulamazsın Yeri Gelir Uğruna Gençliğini Verirsin Ama Neden O Kendine Sorduğunda Cevabı Yoktur.
Gözler tabikide. gozlwr kalbin aynasıdır. sevgilim oral yaparken gözlerinden kalbini okuyabilmeliyim
Bakışları elbette önemli ama ondan daha öncesi mutlu ediyor iken gülümsemesi daha derin anlamlı benim için.
Gülüşü sahte gülen insanı değil kendini tutmadan kahkaha atan insanı severim
Off bu soru çok zor işte ikiside diyelim 50 50
İkisi de onemli disleri çürük falansa asla olmaz ondan canım 🤮
Gözlerinin gülüşü 😊🖐️
Gülüşü olmadıktan sonra göz rengi ne işe yarar
Seviyorsam herşeyi güzeldir
Gözleri daha onemli
gözlerinin gülmesi :)
Gözleri yüzümü, gülüşleri ruhumu okşuyor
Gülüş daha samimi geliyor
ikisi de. Ama biri olacak olsa gülüşü
memeyi
İkiside
her şey gözlerde başlar 😁
ona mı yazayım?
Gözler kalbin aynasıdır derler
Bir gülüşü için herşeyimi veririm
Gözler kalbin aynasıdır
Gülüşü kardeş bence
Gözleri
Gülüşü
gözleri
gözleri
İkisi
Gülüşü
Bana bakişi bakişindaki merhameti onemli
Penis boyu
Her ikisi
Ah ahhh ikisideee
Gözleri
Karakter tabi ki
Gözler tabiiki
Tüm bedenini
Gülen gözleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?