AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
Normal. Kimse olduğu gibi kabul etmek zorunda değil. Sende onun maskülen halini seviyorsun. Feminenleştiği zaman ondan soğuyacaksın muhtemel.
vay adi şerefsize bak seni kilo ya da dış görünüş için mi sevmiş umarım bu düşüj ıqlu adamla cinsellik ya da vs yapmamıssındır cidden değmez ve bencede ayrıl net
cinsellik yaşamadık , ben kimseyle yaşamadım.
Bi kere sana kendini değerli ve özel hissetmiyorsa ondan uzaklaş. fiziğini düzelt çoğu erkek çok önemsemez 10,20 kilo almanı? Kaç kg hangi kilolardan bahsedion buda önemli 130 kg san kb
78 kiloyum. 162 boyum
Sevmiyor. Çok açık net gözüküyor. İnsan sevince her haliyle sever.
Normal tabi ya niye normal olmasın dış görünüşle alakalı bişi değil bu kilosu fazla birisiyle evlenmek istemeyebilir ki kilo gayet kötü bişi normalleştirilmemesi gereken bir şey
öyle şey mi olur ya? sadece dış görünüşün için mi seninle birlikte? böyle herşeye takılan bir insan ise sana hiçbir zaman saygı duymaz benden sana tavsiye böyle bi insanla ömrünü geçirme zaten.
6 seneni almış ve seni hala oyalıyor sende izin veriyorsun Pes
Elinden gleni yapsaydin 6 yildir vermistin onun icin degil kendin icin vermistin onun icin verneye calisyosan da eziksin bnde istemem iradesz adam daha kilo veremyo evlilik sorumlulugunu alsmaz diye dusunur guvenmezdim.
6 yıldır kilolu değilim. Zayıftım. Geçen sene Nisan Mayıs Haziran Temmuz ayında kilo aldım. 86 kiloya çıkmıştım. 78 kiloyum şu an. Veriyorum zaten. Kendim için.
Zavallı kızlar ağlamış. Siz yakışıklı uzun kaslı isterken iyi
Bütun kizlar için konuşman çok yanlış
@Btltasdkie ağlayanlar için dedim sen alınma
tamam.
Ayrıl, üzme kendini. Onunla olmaya devam ettikçe çok üzülürsün
Sizin ilişkinizin miladı dolmuş o yüzden sana saygısı yok. Seni kabul eden öyle kabul etsin şahsen ben üzüldüm senin adına.
Kızım siz secmecemi seciyosunuz sevgililerinizi neresi normal kendisi mankenlikmi yapıyor podyumda totos
Öyle sevgili mi olurmuş? Sevdiceğim kilo alırsa kilolu severim. Kilo verirse minyon severim. İşin olayı da budur zaten.
Abla kaç ondan kaç bide evlilik düşünme şimdiden böyle olacaksa işin var senin kendini ona beğendirmekle mi uğraşacaksın hep
Kafa olarak da fizik olarak da insanlar birbirini sevmeli. Kalp kırarak söylemesi yanlış ama bence söylemeye hakkı var.
Hayatınızdaki insan bedeniz üzerinden sizi kötü hissettiriyorsa üzgünüm ama size hiç değer vermiyor demektir ayrılın
Yani rahatsız olabilirse bunu kırmadan söylese iyiymiş
Lutfen hemen ayril. Bu cocuk seni her sekilde uzer, zayiflasan bile seni uzecek bir sey bulur. Hicbir insan super degil, ona ogretmemisler kusurlarimizla guzel oldugumuzu :)
Fragman hazır bile her şey belli mutlu etmez seni
Hayir normal bisey diyil seni gercekten sevse kilona dakmaz ve hemen evliligi dusunur
Adam seni dış görünüşüne göre yargılıyor sen hala diyon 6 yılık sevgilim. Şutla onu
Kaç direkt bacım, seni olduğun gibi kabul etmeyen biriyle ne işin var
Ne alaka yahu seven sevdiğini olduğu gibi kabullensin. Bana göre gerçek sevgi değil onun ki
Senş dış görünüş böyle diyorsa onda hayır gelmez
Kilo alıp veriyorum. 2 aya tekrar kilo vermiş olurum. Evlenirsek çocuğumuz olunca yine kilo alıcam. O zaman da yine bu tarz şeyler duyarım diye korkuyorum. 6 yıllık ilişki sırf bu yüzden bitecek
Seni yek eder o zaman kilo alı Ca evlenirsen seni Dıs görünüş icin sevecek biriyle sevgili olmuşun yazık sa a
Ben onu seviyorum bu yüzden sevgili oldum. Ama o beni sürekli üzüyor gerçekten yazık bana
Siz zaren böyle erkekleri seversiniz mğstehak evlenince de baska kizlara gider seni boşar o zaman göreceksin sen
Başka türlü erkek gelse onu severdim. Ne yapayım? Bana denk gelmedi
Bu senin elinde arkadaşlarına sevgililielrne sen seçiyorsun bu baktın kötğ ayrıl ama ayrılmıyorsun kendi kendime yakıyorsun hayatına mahvediyorsun akılı ol
Haklısınız aslında. Bu sevgilimle 15 yaşında sevgili olmuştum 21 yaşındayım şu an ve onla sevgili olduğum süreçte tek bir erkeğe dahi selam vermedim o yüzden erkekleri tanımıyorum.
Bilmiyorum diyeceğime deidm ve
104 yerinden bicaklanan ayselmvardo fox tv de kocası evden Dilara cikarmayıp hep dövmüs siz bu erkekleri bile bile istiyorsunuz
Normal, kilo ver
Diyet yapıyorum diye yazdım ya zaten
Kilo ver adam haklı ya
Veriyorum zaten. şu an diyet yapıyorum ama o hemen zayıflamamı istiyor sihir yapcam sanki
Bol bol sekss yapın birşeyin kalmaz
ne şakacısın sen öyle
ne komiksin ama 2 iq
ayril ne işin var böyle birisiyle
Ayrılman senin için en doğrusu
Neden ya
Hiç bekleme öyle sevgili olamaz ayrıl bence
Zayifla sağlığın için
Bu şekilde söylemesi yanlış.
Ayrılmak için neyi bekliyorsun
Kusura bakma da her şey müstahak böyle bir erkeği hayatında tuttuğun için
Ayrıl gitsin.
Şimdiden böyleyse evlenince hayatı zindan eder
Üzülme ve seni olduğun gibi kabul eden birini bul
Ben olsam o şekilciye tekmeyi basardım çoktan
Lan ne alaka seven hee haliyle sever sg cal
6 yılın boşa gitmiş geçmiş olsun
S et onu at hayatından
Seni gerçekten seviyor mu?
Sen de onu ertele hayatım sana erkek mi yok
6 yıldır yeni mi dert etmiş bunu
Önceden zayıftım
Ayrılma 6 yıllık ilişkinz var spora başla kilo ver
Yol ver ve zayıfla hemen
muhtemelen bu konuda takıntılı biri
Kaç kilosun
162 boy 78 kg
Belim ince. Kilomun çoğunluğu bacaklarımda ve kalçamda. Kötü durduğunun farkındayım ve kendim için kilo veriyorum. Destek olmasını bekliyordum kırıcı olmasını değil
Demek ki seni dış görünüşün için seviyor.
Bişey sorcam ama özele kaçacak o yüzden boş ver
Sor
Birliktelik oldumu aranızda
Olmadı
Sevgilinide ye.
Hahahaha
Az kaldı onu yiyip kurtulcam 😂
Yanlış yapıyor.. Manevi destek olacağına...
Evet ve gerçekten çok üzgünüm. Verilmeyecek bir kiloda da değilim. Bacaklarım genetik kalın ve kalın bacak sevmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten
Ilımlı biriyse bi piskolojik uzmanla görüştür onu derim.
Çok ılımlı da değil maalesef
Oturup ciddi ciddi bu konuyu konuşun.. zira bu önemli bir konu.. Hanım kardeşlerimizin illaki evlendikten sonr agayri ihtiyari kilo almalarıda olabilir belki hamilelikte dahi kilo kalabilir.
napıcak boşanacakmı?
Bende adam akıllı konuşmak istedim fakat konu tartışmaya kapalı verdiğince tekrar kilo almayacaksın diye konuyu kapattı ondan sonra da hiç konuşmadık
Tercih sizin.. birazcık bahame ediyor gibi geldi.
Sen daha iyilerine layıksın, AYRIL.
Değil hiç uzatma ayrıl ve pişman et
Ayrıl
Sende biraz kendini törpüle
Normal değil
Olmamalı bence o kişi hayatında
Almaz seni ooo
Sevse böyle yapmaz
Sen ne zayıfla
Normal değil