Flörtümle ilk kez buluşcam ama telefonum eski 5 yıllık. Utanıyorum ekmeli miyim?

Telefonum cok eski durup dururken kapanıyor ve ekranı da kırık sizce bu utanılacak bir sey mi. Güzel biriyim ama telefon alamıyorum maddi durumlardan ötürü sizce telefonu eski biriyle bulusmak önyargılı düsünmenize sebep olur mu?6 yıllık telefonum bu arada

Flörtümle ilk kez buluşcam ama telefonum eski 5 yıllık. Utanıyorum ekmeli miyim?
Cevapla