Bu nasıl ilişki iyiyken çok iyi kötüyken çok de kötü yoruldum?

Eşimle birbirimizi seviyoruz aramız iyi bir kaç ayda bir büyük tartışmamız olur ondada beni deli ediyor konuşmuyor küsüyor yatakta sırtını dönüp yatıyor 3 veya 4 gün boyunca durur öyle ilk adımı attımmı sonra kedi gibi bana dönüp konuşuyor ilk adımı benden bekliyor hep , cuma akşamı film izliyorduk yigeninin evinde bir kız çıktı ekrana dediki kız sıfır beden baksana tahta gibi bende bakış attım gülerek zaten Tv'de güzel bir kız çıktımı hemen erkeklerin dikkatini çekiyor bende evlilikten sonra kilo aldım Hamileyim yine kilo aldım bu durum beni üzüyordu zaten neyse gittim mutfağa çay falan hazırlıyoruz misafirler gelicek oda geldi mutfağa Trip attım gülerek eğlencesine takmamış gibi sinirlenmisim gibi gülüyorum bir baktım bi değişti konuşmadı eve gidene kadar akşam eve döndük yatağa geçtik gidip sarıldım tiribin bitmedi mi diye güldüm ona takıldım bana dediki sen böyle yapınca senden nefret ediyorum ben dondum yine ne dedin dedim aynı şeyi tekrarladı sırtını dönüp yattı bende sen bilirsin nefret ediyorsan et deyip yattım dahada konuşup barışmadık onun dediği olsa hep gülücem hiç sinirlenmicem hiç trip atmicam zaten normal de hiç yapmam böyle bişey sadece sinir etmek istedim biran biraz gülerek dedim diyeceğimi o da o cümleyi dedikten sonra artık yanına yaklaşmak istemiyordum görende sanki ne yapmışım Sanicak denilicek laf mı bu lütfen off şu an sinir ve kafa karışıklığım var niye böyle uzatıyor nasıl bir gurur anlamıyorum anlayan varsa yazsın çünkü yoruldum saçma sapan bişey için değermi böyle olmaya 😔

Bu nasıl ilişki iyiyken çok iyi kötüyken çok de kötü yoruldum?
Cevapla