biriyle tanışmıştım instadan ben üsteğmenim dedi, karacı bu arada ama hiç üniformalı foto yollamadı. tamam ben istemedim ama normalde bunlar artis olmuyo mu sırf artislik olsun hava olsun diye yollamaz mıydı. kaslı fotosunu yayınlıyo da en havalı olan kızları en etkileyen üniformalı halini yollamaz mı insan?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Atabilir bence
Bak şimdi ben özel kuvvetlerde normal sıradan er olarak askerlik yaptım orasıyla alakalı birşeyler sor ben direkt anlarım doğrumu yalan mı 🤣
sürekli meşguldü işte paşamız anca geç saatlerde müsait olabiliyodu hayırdır generaller bile o kdr yoğun olmaz sen napıyon polat alemdar mısın yani
Çalışma saatleri 8-6 gibi bişey
bu gece yarısına kadar çalışıyodu güya. ben sorunca da vatana hizmet ediyorum diyodu
Çok nadiren olur oda belli bir süre olur tatbikat ya da özel görevde olması gerekir buradan bile yalan olma olasığı yüksek
yakında şimdi harekat marekat olcak bu saate kdr bilmem ne yaptık bak falan gibi bi şeyler gevelemişti ztn. ee o zmn biz sormadan sen anlat nasıl oluyo özel kuvvetler personelleri
Valla ben er olarak askerlik yaptım herşeyini bilmem imkansız ayrıca buradan her bildiğimide yazarsam sıkıntı olabilir yani açıklamam ama çocukla 5 dakika konuşsam anında anlardım yalanmı doğrumu söylediğini
yemin et nasııılllll
Mesela özel kuvvetlerkomutanlığının nerede olduğunu kendi kısmının neresi olduğunu falan söylesen ordan yanlış bir şey söylerse direkt belli olurdu
konya dedi işte konyayı arıyorum hanfendi burası anajet üssü burada olmaz özel kuvvetler ama yine de siz bilirsiniz dediler
Cevap : Ankara gölbaşı
İnanma yalan soyluyodur özelden de atimiyosa sıkıntı
ben istemem istemedim normal foto da formalı da ama cidden çok havalı biriydi gerçekten atması lazımdı aslında ya. tecrüben var mı neye istinaden böyle söylüyosun.
Bana da foto atmazdi evli cikti
evli misin ln sen dedim küfrettim engelledim başka yerden geldi yazdı çok sinirlendi dedi sen mlsın saygsız evli olsam bu kdr rahat olabilir miyim ddi. siz telefonda nasıl konuşuyodunuz evliyse o
Kendisi doğuda gorevdeydi
Zaten iki numarası vardı bnce o kadar didikleyemedim
he yoğunum diyodu muhtemelen doğru mu?
Yoğunum bahane ya bana gore
ya bahane bana göre de ama sen nasıl öğrendin sonuç olarak evli olduğunu
Arkadaşinin eski sevgilisi söyledi
Onu nerde buldun dicen tesadüf kızla aynı işyerinde tanıştık askerlerden
Muhabbet açıldı o sekilde
aaa allah kurtarmış vallahi ya
Az aklı varsa yollamamasi gerek zaten bu arada sende atessin ha
ne alaka ne alaka? niye az aklı varsa yollamasın daha görüşmeden asker yaşantısından bahsediyosa niye göndermesin? bi bordo berelinin apzı bu kdr gevşek olur mu selam verip ben özel kuvvetler personeliyim diye şov yapıosa foto da göndermesi gerekiyodu benden hoşlandıktan snra
Valla bende üniformali bı meslekteyim ama sana iyice guvenmeden seni iyice tanımadan yollamam çünkü oncelikle yasak herhangi bi yerde kullanılsa basım yanar mesela
o zmn devletin imkanlarından faydalanıyorum diyerek numaramı araştırması ve bunun da ekran görüntüsünü bana atması çok daha tehlikeli. ben bu yaptığın suç dediğimde de bi şey diyemedi?
Evet yaptığı suç ve bence * devlet sana o yetkiyi gel buralarda millete show yap diye vermedi sonucta
ee sonuç?
Sonuç bence uzak dur boş beleş bı adam belli ki
ya bi öyle diyosun bi öyle diyosun buraya da soru sorduk mu yandıkya kimse ciddiye almıyo insanı.
Cidden diyorum bence uzak dur
yav ztn bitti gitti sadece öğrenmek için yazdım buraya offf
Öğrendin işte
yo hiçbi şey öğrenemedim
Güzel kızsın başkası çıkar karşına boş ver ya
öfffff saol iyi ki söyledin he ok
Yazdım sana dertleşmek istersen beklerim
hiçkimseyle konuşmak istemiyorum
Sen bilirsin ısrar yoj
İnanma bunlara hep yalan
harbi mi diyosun niye öyle dedin ki
O adamdan hayır yok uğraşma
yav bi şey söylediğin zaman gerekçeni söyle bu ne 3 yaşında çocuk gibi buyruk veriyon sanki yapma etme. bi şey de de anlayalım sebep neymiş
Bacım asker kısmına güven olmaz bir kendini kızlara sergilemeyi seven adamdan olmaz iki hadi diyelim seninle iyi gidiyor sürekli bunun peşinden kosamazsin üç üzülürsün şuanki durumda sen daha ağır basıyorsun çocuk için sıradan bir kızsin dört ki sanaldan konuşuyorsun gelip geçici beş iyi geceler
Güvenlik nedeni ile koyulmaz
sosyal medyada değil, biz konuşmaya başladık whatsapptan bana atmasından bahsediyorum niye atmadı derken
Ne kadardır tanışıyorsunuz birbirinizi tanıyorsunuz bide güven var mı aranızda
kısa süreydi. bu arada bitti zaten ben öyle güvensiz güvensiz fazla gelemem sepetledim ama merak ediyorum bu gerzo acaba cidden asker miydi diye. paşamoz bana güvenmiyodu yok beni inandır yok fotoğraftaki sen değilsin yok gbtni çıkarcam. numaramı bi yere vermiş güya askeriyede araştırsınlar diye. ln asıl sen kimsin senn ne olduğun belli değil hyvan ya sinirlerimi bozdu
İstihbarat subayı olabilir dikkat et
ne manada dikkat edeyim
Kim olduğunu nerde oturduğu v. s gibi şeyler tabi gerçekten subay mı bide o var
ya beni bulsa nolcak asıl ben onu bulamadığım için öfkeleniyorum bu ne gizem hayaletle mi konuştum ne olduğu belli değil. konyadaynış da bilmem ne. konyayı aradım cep nosuyla baktılar çıkmadı
O zaman seni trollemiş
Kaç yasında biliryormusun bide kaça kaç devresi
33 yaşında ne biliyim devresini anlamam ki bu işlerden anlasam şimdi burada sorar mıydım ben ne biliyim askerler nasıldır ne yapar ne sorulur
33 doğru o yaşlar üsteğmen yaşı disiplin cezası kalmamışsa bu sene Ağustos ayı tayin terfi ayı yüzbaşı olcak onu takip edersen anlayabilirsin
en iyisi ben bunu mahkemeye veriyim de disiplin cezası alsın yükselemesin ldlfşfş
Ne sebeple verceksin
sktr git demişti bana ben küfredince embesil demişti bi de hakaret davası açayım sldşfşg
İspat edebilcekmisin
evet msjları duruyor
Çok birsey olmaz ama yinede sen bilirsin
nasıl bi şey olmaz, savcılık numaradan isim-adres tespiti yapıp dava açar işte? yanlış mı?
O şahıs seni kandırmış konya da özel kuvvetler yok Ankara da o yüzden askeri personel değil o şahıs
herkes farklı bi şey diyor bele vaziyetin içine sokum ama ya
Niye taktın sen bu kadar kafaya bu adamıı
neyle muhatap oldum bu belirsizlik rahatsız edici değil mi yterince? kimse beni aptl yerine koyamaz..
Ooo sen işi iyice şahsileştirmişsin
olay ztn şahsi ne alaka aw
Ne yaparsan yap bana ne ya
hahahah saol ya
Yasak ki göndermesi :D
niye yasak olsun ki
Sosyal medya vs ortamlarda askeri üniformalı fotoğraf paylaşmak yasak
ya onu demiyorum bana whatsapptan niye atmadı diyorum sonuçta biz konuşuyoruz onla flört ediyoruz
Niye güvensin sana adam, ben olsam bende göndermem flörtüsün diye üniformalı fotoğraf mı göndermesi lazım? Karısı mısın sanki göndersin?
daha adını bilmediği birine bordo bereli olmasıyla hava yapıp daha görüşmeden harekat marekat bahsedip geçmişteki yaşadığı kazalardan bahsediyosa atması çok normal olur
Hiç alakası yok :D
hı hı tamam aynen
Yasak üniformalı foto atmak sosyal medyada
sosyal medyada değil bana özelden diyorum
Bence atardı
bence de çnkü tam bi artisti eğer gerçekten bordo bereli olsa elli tane atardı
Yüzde yüz atardı yani nett