2 tıbbi terim kullandım diye sapık konuşuyorsun dedi sizce haklı mı?

Çok havalandı önceden saatlerce yazar konuşurdu. Şimdi 2 mesaj atıyor zorla gibi
Çok havalandı önceden saatlerce yazar konuşurdu. Şimdi 2 mesaj atıyor zorla gibi
2 tıbbi terim kullandım diye sapık konuşuyorsun dedi sizce haklı mı?
2 tıbbi terim kullandım diye sapık konuşuyorsun dedi sizce haklı mı?
Cevapla