Sizce Doktor beni taciz mi etti, abartıyor muyum?

Ayak bileğim kırıldı oda Ameliyat etti her neyse Hastane den çıktım Annemle birlikte Kontrole gittik ben tekerlekli sandalyeydim yürüyemüyorum neyse Doktor masasında yaklaştı ve Ayak bileğimin üst kısmından tuttu bacakta butlar var ya Ordan tuttu işte bir 4 parmağım bacak butumun arkasında yani haraket gösterse yanlış anlamadım ama neden öyle tutmuş olabilir sanki dokunmak ister gibi garibime gitti abartıyor muyum?
Sizce Doktor beni taciz mi etti, abartıyor muyum?
Cevapla