İstanbul'u terk etmek istiyorum artık. Tek başıma da gitmek istemiyorum O kişiyi bulduğum an "hadi gel köyümüze gidelim" diyeceğim. Sizce kabul eder mi? 😀
Hayatımı birleştirmek istediğim kişiye köyde yaşamayı teklif edeceğim sizce kabul eder mi?
Hayats bakış açısı, bu zamana kadar nasıl bir hayatı vardır. Yaşam kalitesi. Hobileri Sizinle yapmak istedikleri Aslında bunu tekliften çok öneri olarak sunarsaniz daha çok hoşuna gidecegini düşünürüm bir erkek olarak. Çünkü erkeğe seçenek olarak sunulan şeyler her zaman tercih edilmesi düşündürülûr. Antipati kazanırsınız. Sonuç olarak ben istedim olacak yerine ben böyle düşünüyorum senin fikrini almak istiyorum demek her zaman için zor olacak şeyleri bile kolay yapar. Köyde yaşmak guzeldir. Herşeyin doğal ve saf oldugu bir ortam sonuç olarak.
Kabul edebilir sonuçta bir o kişinin karakteri nasıl ya da kabul eder mi bilemeyiz bunu siz daha iyi bilirsiniz :)
Bu yüzden kabul edeceğini düşünüyorum ben sonuçta sizi seviyorsa sizin için zorluklara katlanmalı zaten köyde yaşamayı seviyorsa zaten sorun olmaz ama normalde şehirde yaşamayı seven birisi ise belki ilk başta zorlanabilir ama sizin için kabul edeceğini düşünüyorum. sonuçta benim de sevgilim köyde yaşamayı teklif etse bende seve seve kabul ederdim zaten önemli olan bir ömür birlikte olmak nerede yaşadığımızın önemi yok bence ya da olmamalıdır. bu yüzden bence alıştırarak söyleyin ya da direk teklif edin siz bilirsiniz ama olumlu tepki verme ihtimali her zaman için daha yüksek görüyorum ben. genel olarak ömründe hiç köye gitmemiş veya sürekli şehirde yaşamış insanlar için alışma süreci zor geçebilir ama siz ona yardımcı olursunuz alışması için.
Biliyorum abla yani zorla götürürsün dediysen yaaprsın :D
Ama şaka bir yana haklısın şehir hayatı insanı bence strese sokuyor bazen sessiz sakin sadece sevdiklerin ile yaşama fikri güzeldir her zaman için. zaten yine de tatile gelirsiniz dediğiniz gibi :)
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Genelde insanlar köyü sadece tatil amaçlı kullanıyorlar yerleşmeyi pek düşünen yok , düşünenlerde yaşlanınca yerleşiriz derler genelde 😅 köy hayatı göründügü kadar kolay değil hemde hiç değil , bende köyde doğdum ama ömrüm genelde İstanbul'da geçti , şu 6 yıldır köyde yaşıyorum tarım ve hayvancılıkla uğraşıyorum , boş vakit yok gece gündüz belli değil , ama seviyorum bu hayatı zorluklarına rağmen , önce ağır zor şartları kaldırabilecek misiniz onu düşünün , iyice düşünüp öyle karar verin bence 😅inşallah köy hayatını seven hadi diyince köye yerleşecek yaşayacak birini bulursunuz 😀🤲
Sosyetic burada yaşamak çok zorlaştı artık eskisi gibi keyifli gelmiyor. Ben kendimi göçmen gibi hissediyorum her milletten insan var. Çok kalabalık. Trafik var bir yandan. Bir de deprem olayı üstüne tuz biber oldu. En iyisi sakin bir yerde yaşamak. Çok istersem gezmeye diye gelirim arada
Tecrübe olarak uzun süre farklı şehirlerde köy, kasaba, hatta ormanın içinde kaldım. Başta huzur nirvana yapıyor ama şehirin konforu, lüxü, elinin altında herşeyin olması seni şehire geri çekiyor maalesef. Ki İstanbul benzemez hiç bir yere vazgeçilmiyor...
2. maddi olarak köy hayatını kaldıra bilirmisin sanmam köy hayatı serttir gerçekten yapamazsınız
3. bi anda partnerinizin üzerine 10katı iş yükü bindiriceksin akşam gece yarısı kalkıp soba yakıp 20dk yanmasını bekleyecek insan yoktur var olabilir ama zor
4. benim hayatımın büyük bir bölümü köyde geçti ve sana yemin ederim bir daha ismini bile duymak istemiyorum köydeki insanlar iyidir ama o soğuğa sıcağa sineğine hayvanına tarlasına bostanına dayanabilecek insanı geçtim kadın yok
Umarım öyle birini bulursun Allah gönlüne göre versin köyde yaşamak güzel de bazen şartları çok zor geliyor sana kolay gelse karşısındakine zor geliyor. Misal yazları köy harika olur ama kış oldumu eyvah 😃 amaan sen bul seninle köye gelecek bir yiğit 😃 kışında bir ilçeye inersiniz bak size çözüm de buldum...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Hanımefendi bu konuda benim bir projem var. Muğla, Antalya, Aydın veya İzmir' de bir arazi almayı ve yerleşmeyi düşünürseniz, sizinle detayları ve projeyi konuşmayı isterim.
İlginizi çekeceğini düşünüyorum yarım saat ayırırsanız pişman olmazsınız.
ORada elimden gelecek maddi kazanç sağlayacak işim olsa dakika durmam. 5 sene önce İstanbul'dan kaçtım, kaçtım da 100km öteye gidebildim anca. Bu bile kesmedi beni. İçimde bahçeli müstakil bir ev hayali var. Ama nasıl yaparım bilemiyorum.
Eltime teklif edildi evlenene kadar ayıya dayı dedi tamam dedi şimdi de sorun çıkarıyor, annesinin evinde kalıyor 😂 yani demem o ki kadınlar kabul etmez fakat erkekler kabul eder
Biyor musun tam hayalimdeki kızsın yaş farkımız olmasaydı ben bile teklif ederdim sana 🤣 neyse o şaka da benim de öyle düşünen bir kıza ihtiyacım vat nasıl bulacağım acaba?
Bende bekliyorum biri desin hadi gel deniz kenarı bir yere gidelim sen balıkcilik yap diyecek birini. sehirden insanlardan bunaldım sessiz olsun er yer diyecek :)
Ayni eski filimlerdeki gibi olur.. Aslinda sehirde bunalmiş doga asıgı biri bulursan gelebilir. Kim istemez sevdigin kişi yaninda işin gidecegim yerde varsa masal gibi bir hayat 🥂
Köyde yaşam gerçekten İlk etapda ilgi çekici ve rahatlatıcı gelebilir fakat köy de yaşam da şehire göre daha disiplinli ve zamanı daha verimli kullanmak gerekir
Seviyorsa belki... Ama bu manzarayı görüp te derin bir oh çekmemek mümkün mü... Ama herkesten beklenemez...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Daha önce köyle bir bağlantısı olmayan biriyse biraz çekinebilir. Ama eğer önceden de köylü biriyse asla kabul etmez. Çünkü köyde işlerin asla bitmeyeceğini bilir 😀😀