Güncellemeler
+1 yıl
istemememe*
Onu istememe rağmen (birbirimize uygun değiliz), stalklamadan duramıyordum ve kıskançlık krizlerine girip duruyordum.
Uzun bir sürecin sonunda en iyisi engellemekmiş. Sizce 😑?
Önce üstünden ağır bir yük kalkar, iyi ki yapmılım dersin, sonra ondan bir tepki beklersin ama gelmez sonra ala ala neden bi tepki yok en azı dan şöyle ya da böyle yapmalıydı dersin, onu da yapmaz sonra üstünden kalkan yük iki misli ile üstüne çökmmeye başlar ama bu sadece aşık olduğun kişiler için geçerli
Cevap
4Cevap
Doğru yapmışsın bence
Helal olsun sana be ADAMIN dibisin. Yaşıtım bir erkek olduğun için de ayrıca tebrik ederim seni çok iyi yapmışsın reis. 😎
Doğru olanı yapmışsın. Tek taraflı aşk insanı aptl eder.
Aferin
Böyle devam et 🤣🤣🤣🤣
5 dk kaldı
Karşılıklı mı platonik miydi
Darısı benim başıma
Ne zaman engelledin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?