Aşık olduğum kızı engelledim, üstümden ağır bir yük kalktı. Doğru yapmış mıyım?

Onu istememe rağmen (birbirimize uygun değiliz), stalklamadan duramıyordum ve kıskançlık krizlerine girip duruyordum.

Uzun bir sürecin sonunda en iyisi engellemekmiş. Sizce 😑?

Güncellemeler
+1 yıl
istemememe*
Aşık olduğum kızı engelledim, üstümden ağır bir yük kalktı. Doğru yapmış mıyım?
Cevapla