Beni sevdiğini söyleyen birisi var ne yaparsam en doğrusu olur?

uzun zamandır beni sevdiğini söyleyen birisi var. itiraf etmesinden uzun zaman geçti ama benden şans beklemekten vazgeçmedi ama ben kendimi bildim bileli kimseye güvenmiyorum. zaten kariyere daha çok önem veren birisiyim bölümüm de ağır olduğundan kimseye vakit ayıramam. şans ver diyen bazı kişiler ve bu kadar beni beklemesi falan kafamı karıştırmıştı bir arkadaşım da böylesini bulamayacağımı söyledi. çocuk da benden başka kimseyle çıkmak istemediğini söylemişti ama bunu söyledikten iki hafta sonra başka bir kızla samimi halde gördüm. sonra arkadaş olduklarını söyledi ama sanmıyorum. bana onu öven arkadaşımla da samimiler belki de çocuk böyle söylemesini istiyordur bilmiyorum. ara sıra bana halimi hatrımı sormaya devam ediyor ne yapmalıyım? uzun oldu biraz tamamen okuyanlar cevap verirse sevinirim.

Beni sevdiğini söyleyen birisi var ne yaparsam en doğrusu olur?
Cevapla