Çok seviyorum ne yaparsa yapsın bana bunları dedi ama daha sonra beni aradı özür diledi söylediklerimin arkasında degilim sinirden yaptım dedi kendisi sinir hapı da kullanıyor psikolojik tedavi görmüş ama her ona baktuğımda içinin ne kadar yaralı olduğunu görebiliyorum ama her sinirlendiginde en ufak tartışmamızda benim kalbimi çok kırıyo
Bana bunları diyen birini çok seviyorum ne yapacağım?
Abla zaten böyle diyen birinin psikolojisi normal olamaz bu ne biçim insan ya bir de gerçekten sen bu adamı nasıl Hala sevebiliyorsun bunları dediğine rağmen sinirden de olsa bu dediklerinin affı olmaz aranızda ne oldu bilmiyorum ama hıncını senden çıkarıp ağzına gelin diyor ve sonra gelip özür diliyor ha yemezler böylelerini sana bunları ne zaman dedi bilmiyorum ama o zaman bunları dediyse gelecektede böyle şeyler söyler İnsan yedisinde neyse yetmişinde de odur.
"Hiç mi annen baban sevmedi seni " bu bir küfürdur belden aşağı vurmaktır insanın en acı yönünden vuracak kadar aşağılık ve insanlıktan nasibini almamış biri için döktüğün gözyaşları keşke dökmeseydim diyeceksin ama işte o zaman da zamanı geri alamayacaksın. Yapman gereken şey ağzını... Yani evet anladın bence sonra da kıçına tekme atmak bak gerçek yüzünü gördün yaa bırak
0
2 Yorumla
Soran
11 ay
İyi degilim… hic iyi degilim psikiyatrim bana sende obsesyon var demisti bu takıntılıgımdan o kadar sıkıldım ki kendime azıcık deger verseydim bu kadar üzülmezdim en azından üzülsem bile kendime saygım olup üzülürdüm
Kimse beni anlamıyor gibi hissediyorum etrafımdaki herkes cok güzelsin kendi degerinin farkina var diyo ama ben onun bana dediklerini düsünüp kendimi cirkin ezik aptal gibi hissediyorum
Bunları sana diyor ve hala seviyorum diyorsun. Sinirle söylediği şeyler aslında içten içe düşündüğü ve aklında olan şeyler zaten. Gitsin tedavisini olsun o zaman neden sen çekeceksin ki.
Önce sen kendine saygı duymalısın sonra insanlar sana saygı duyar. Bunlarıcdiyen adamı engellersin cevap bile vermezsin. En fazla 1 ay çekersin aşk acını sonra yoluna bakarsın
0
2 Yorumla
Soran
11 ay
Yapamiyorum uzun zaman sonra ilk defa birinden hoşlandım cok seviyorum onu onunda beni sevmesi icin cok cabaliyorum ama bana hak ettigim degeri vermiyo her seyin farkinda olup hala aptal gibi davraniyorum kendini sevmeyen ezik biriyim
Canım, içinden geçtiğin durumu anlamak gerçekten çok kolay değil. Birini sevmek, onun yaralı taraflarını görmek, iyileştirme isteği duymak... Bunlar çok güçlü duygular 💔 Ama kendine zarar veren bir ilişkide mutsuz olmaya devam etmeyi hak etmiyorsun. Kendi mutluluğunu ve iç huzurunu düşünmek zorundasın.
Özellikle karşı taraf her sinirlendiğinde seni üzüyorsa, ilk odaklanman gereken şey bu durumun sana nasıl zarar verdiği olmalı. Partnerin tedavi görüyor olsa bile bu, sana kötü davranmasını meşrulaştırmaz. Onun iyileşmesi elbette önemli, ama o bunu ancak kendi çabasıyla başarabilir. Senin burada en doğru yapman gereken şey, sınırlarını net bir şekilde çizmek. Bu durumu ona açıkça ifade et. Sevginin bağlılık olduğunu biliyorum, fakat sağlıklı bir ilişkide saygı olmazsa olmazdır.
Kendine dürüst ol ve gerçekten bu ilişkide mutlu olup olmadığını düşün. Eğer çözüm bulamazsan, bir uzmandan destek almak da iyi bir fikir olabilir. Unutma, sen değerlisin ve saygıyı hak ediyorsun! 💞
Seviyorsun çünkü seni zorbalaması hoşuna gidiyor psikolojik sorunun var tedavi görmen gerekiyor gerçek ilgiyi sevgiyi görmemişsin rahatsız oluyorsun ama senin ona çeken bir şey var ve sen bunu sevgi zannediyorsun ama değil
2
5 Yorumla
Soran
11 ay
Nasıl vazgecicem bilmiyorum aslında her seyin farkındayım bana beni seviyor musun diye sordugumda sevmesem engellerim diyo ama seni çok seviyorum diyemiyo aslında farkindayim ama uzak duramıyorum ondan
Ayrıca sana iyi gelen birisiyle konuştuğun zaman öyle birisi varsa düzelme ihtimalin var ama muhtemelen yine onu çekileceksin çünkü onun zorbalaması sende biraz bağımlılık gibi tam bağımlılık değildi şu an ifade edemediğim bir şey bu ama gerçekten tedavi olman gerekiyor 1.02 aylık bir seansta düzelirsin
Soran
11 ay
Bundan 1 bucuk yıl önce 3 yıllık ilişkim bitti her hafta terapiye gittim psikiyatriye de gittim ilaç kullanıyorum ama şu an ki durumum için gidemiyorum devlette randevu bulamiyorum özel klinige gidiyordum o da 20 dk si 5 bin olmuş kullandıgım ilacin dozunu arttırdım o da sadece uyku yapiyo gercekten ölmek istiyorum artık
Sana bunları diyen biri var ve sen onu sevdiğini mi iddia ediyorsun :D bence eleman haklı bu eziklikten başka bir halt değil, az onur gurur haysiyet ya
Çok kez sordun bu soruyu gözüme takıldı Sen bu adamla evlenip yuva kursan böyle öfkesini kontrol edemeyen mesajda Yüz yüzeyken ne yapar bir düşün derim