İleri yaşlarda tüm kadınlar neden evlilik dayatması uyguluyor?

26 yaşındayım, yaşıtım hangi kızla konuşursam konuşayım direkt olarak evlilik konusunu açıyorlar. Yahu tamam zaten evlenme karşıtı biri değilim ama tek derdi buymuş gibi insanların bunu konuşması beni rahatsız ediyor. Bir erkek 18 yaşındayken bir kızla tanıştığında flörtleşip sevgili olabiliyor, ama ben 26 yaşındayken 26 yaşında bir kızla konuşurken neden evlenmek zorundayım ki? Ya da 30 yaşında birisi neden evlenmek zorunda bırakılıyor kadınlar tarafından? Evlilik zaten akışına bırakılacak bir şey, iki tarafta anlaşırsa ve geçirdiği vakitten keyif alıyorlarsa o vakti bir imza ile bir ömür güvence altına alıp mutlu yaşayabilir zaten insanlar sâlak değil ki, her erkek bunun farkında yani bu dayatma niyedir?

İleri yaşlarda tüm kadınlar neden evlilik dayatması uyguluyor?
Cevapla