Arkadaşlar merhaba , sizce neden hayatımda kimse yok neden böyle olmama rağmen evlilik yolunda bişeyler olmuyor?

Allah korkusu var içimde o yüzden erkeklerle bu yaşıma kadar ileri düzeyde bişeyler yaşamadım , ağır başlı biriyim kendi yuvamı kurmak istiyorum , çevremde baktığımda bir arkadaşım çocuk düşürdü başkasıyla evlendi bu ve buna benzer kişiler çokça var. benim Allahtan korkum var kimse çıkmıyor karşıma bana yazanlar var sosyal medyadan ve güvenmediğim için çok konuşmuyorum nasıl yapacağım yalnızlıktan çok korkuyorum

Arkadaşlar merhaba , sizce neden hayatımda kimse yok neden böyle olmama rağmen evlilik yolunda bişeyler olmuyor?
Cevapla