Sevgili eş benim için sadece aşık olduğum kadına denebilecek kadar güzel bir şeydir. yani bunu dememi için benim bir kadını sevmem gerekiyor aynı şekilde o kadının da bana aşık olması gerekiyor. çünkü aşk öyle bir duygudur ki bunu herkes ile yaşayamazsınız yani kalbinizde bir kişi olur sadece. bu yüzden de genel olarak güvendiğiniz tüm dertlerinizi anlattığınız sürekli merak ettiğiniz onu sevdiğin ve onun için her şeyi yaptığınız kişi sizin sevgiliniz veya eşiniz olur. yani benim için aşkın tanımlaması bu şekilde daha çok.
Sevgili eş diyeceğimiz insan ile aramızda en azıdan bir söz olması gerekiyor. İllaki bazı şeylerin resmiyete dökülmesine gerek yok. Bazen insanlar birbirlerinin elini tutarak verdikleri sözler bile yeterince etkili olabiliyor. Benim sevgilimden bekleyeceğim ilk şey. Ne olursa olsun bana karşı samimi olmasıdır.