KS de sevgili olup ayrıldığım kişi aklıma geldikçe hala ağlıyorum unutamamışmıyım?

Ben 20 oda 34 yaşındaydı ve çok sevdim tabi bu olay ailem öğrenince baya kızdılar yaş farkından birde internet üstünden diye tabi yine vazgeçmedim beni astımım var kaç defa kriz geçirdiğimi bile hatırlamıyorum o kişiyle bir yıldan fazladır konuşuyorduk neyse şimdi ayrıyız ama hala unutamıyorum ama o kesin unutmuştur sonuçta kaç 5 aydır ayrıyız bunu okumazsanızda yazmak istedim yazarken bile ağladığıma inanamıyorumya off...

Güncellemeler
+1 yıl
Ben bunları sadece içimi dökmek için yazdım okumayıp, yorum yapmayıp geçebilirsiniz
KS de sevgili olup ayrıldığım kişi aklıma geldikçe hala ağlıyorum unutamamışmıyım?
Cevapla