Nasibime giden yolda çok yoruldum. Yorgunluğun meyvesini nasıl ne zaman alacağız?

Beklemekten vazgeçince mi geliyor işin sırrı nerde anlamadım. Kafa dağıtayım diye siteye giriyorum biraz zaman geçince burada yetmiyor 😪😪 kader ortaklarım birbirimize dua edelim
Nasibime giden yolda çok yoruldum. Yorgunluğun meyvesini nasıl ne zaman alacağız?
Cevapla