Katılıyorum en azından bir kaç cm olmalı arada. bu arada sana bir şey sormak istiyorum bir konuda konu boyla ilgiliyken canım boyunda uzun olduğundan daha net anlarsın diye tahmin ediyorum
Konuya kısaca hemen gireyim bir erkek var netten tanıdığım ve boyunu sorduğumda bana hiç rakam vermedi bir merkezde ölçmedim mezuralarda farklı sonuç gösteriyor diyor yani kısaca hiç ölçmemiş boyunu bir sağlık ocağında vs yaşı 27
sence bu çocuğun boyu göz kararıyla kaçtır yanındaki annesi ve onun boyu net 1.65 miş kadının boyundan yola çıkarsan tahminin erkeğin boyu kaç civarıdır?
Tamam canım teşekkür ederim bana da 1.80 yok gibi geldi ya 75 lerde gibi. . Bu arada sen 1.65 birisiyle yan yana gelince nerene geliyor senin aşağı yukarı o boydaki birisi ?
Siz Kızlar Tipe Bakarsınız Parası Varsa Paraya Koşarsınız İlk Önce Karaktere Bakın Saygılı Mı? Değil Mi? Onu Anlayın Dürüst Mü? Yalancı Mı? Değil Mi? Onu Anlayın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Benim sevgilimin boyu önemli değil ben daha çok aşka bakıyorum.
183 boyum. Yani bende uzun olsa daha iyi olur fazla da takmam
kızz maşallah 1.83 nee. senden uzun derken kaç boylarında olması iyi olur mesela?
190 200 araligi gibi ama kısa olursada sorun etmem
Katılıyorum en azından bir kaç cm olmalı arada. bu arada sana bir şey sormak istiyorum bir konuda konu boyla ilgiliyken canım boyunda uzun olduğundan daha net anlarsın diye tahmin ediyorum
Konuya kısaca hemen gireyim bir erkek var netten tanıdığım ve boyunu sorduğumda bana hiç rakam vermedi bir merkezde ölçmedim mezuralarda farklı sonuç gösteriyor diyor yani kısaca hiç ölçmemiş boyunu bir sağlık ocağında vs yaşı 27
sence bu çocuğun boyu göz kararıyla kaçtır yanındaki annesi ve onun boyu net 1.65 miş kadının boyundan yola çıkarsan tahminin erkeğin boyu kaç civarıdır?
Resmi bırakıyorum
1.75 belkiii 1.80 daha fazla olmaz ama
Tamam canım teşekkür ederim bana da 1.80 yok gibi geldi ya 75 lerde gibi. .
Bu arada sen 1.65 birisiyle yan yana gelince nerene geliyor senin aşağı yukarı o boydaki birisi ?
Karış baştan aşağı desek çeneden biraz daha aşağıda
Yorumları okuyunca benim minik boyun ortama giriş şekli🥹
boş ver kız onlar fazla yüksek uçuyor bende mniğim boş ver tatlıyız sssdd
Benim Boyum 1.72 Birlikte Olacağım Kişinin Boyu Kaç Olursa Olsun Farketmez
Siz Kızlar Tipe Bakarsınız Parası Varsa Paraya Koşarsınız İlk Önce Karaktere Bakın Saygılı Mı? Değil Mi? Onu Anlayın Dürüst Mü? Yalancı Mı? Değil Mi? Onu Anlayın
onlar da önemli ama bunların yanında tipte olsun bir zahmet kimse kimseyi sadece iyi insan olduğu için sevmez.. tipi çekmeli
Onlar Önemli Ama İlk Önce Karakter Saygı Sevgi Dürüstlük Güven Bunlar Olacak Ondan Sonra Tipe Bakarsınız
185 boyum. Karşı cinsin boyundan ziyade huyunu önemserim.
biz kızlar için tip ve boy önemlidir.
Herkes için önemi vardır, buna şüphe yok. Ben kendi açımdan dile getiriyorum.
Boyum 1.55 karş cinsimin boyu 1.70 olsa en az yeterli
Ben 1.68'im. Karşı taraf için boy kriterim yok. Erkek arkadaşım 1.82
1.84 benim boyum hanımımın boyu da 1.65 gayet yeterli
Ben 1.91 boyundayım, karşı cinste çıplak ayakla net 1.68 boy ararım.
Benim 174 eşimin 178
Biliyorum: )
hımm başka neler biliyon
181 kızlarda boya takılmıyorum
max 1. 65 olur sana üstü biraz sıkıntı
Boyum 159-160, boya bakmıyorum...
180, boy takıntım yok
1.76 1.55 165 arası olur
Boy 1,72 bana ne uyar😃
1.50 1.55 max
Çok kısa değilmi kız
sende kısasın
Uzunum demedımde sen dd çok kısa ayarladın😅
tamam çok zorlarsak 1.60 olur ama üstü abes kaçar net
Senın boyun kaç
1.62
1.74'üm, 1.60 ve üstü tercihim.
1.80 boyum
Minyon olmalı maksimum 1.60
184 boyum ve minyon kız seviyorum.
196 cm
Boyum 188