Gizli Üye(30-35)+1 yıl1.61 im ve 1.50-1.60 kız isterim ama hep benden biraz uzun veya aynı boyda kadınlar benden hoşlandı. Lakin evlenmeden cinsellik yapacak kız değillerdi. Ben de bitirdim hemen.
Yani Tip, her şey demek değildir arkadaşlar. Önemli olan, alfa ruhtur. Alfa ruh; tipten ve paradan bağımsız bir şeydir. Alfa ruh varsa, her türlü kadını yatağa atmakta zorluk çekmezsiniz. Bu arada ben, sigmayim. Alfa erkek, kadınlara en rahat ulaşabilen erkektir. Beta, genelde kadına parası haricinde ulaşamayan erkektir. Sigma ise, kadına ulaşabiliyor ama kısa ilişkide başarısızlar. Alfalar, uzun ilişkide başarısız ama kısada başarılı. Sigmada ise, tam tersi. Bu yüzden sigmanın rekoru, alfa erkekten her zaman baya düşüktür. Bu durumda, alfa, beta ve sigma erkekleri detaylı ele alalım
Alfa erkek kavramı : özgüvenli, kendi işinde genelde başarılı, toplumda saygısı olan , hem evde hem de dışarıda kadınını gururlandıran ve kadını koruyabilecek kadar güçlü erkeklere denir. Alfa erkekler, kadına gerekli saygı dışında hiç bir değer vermezler. Kadınlar da yönetmeyi değil, yönetilen olmayı sevdiklerinden alfa erkeklerle ;hem evlenmek hem de flört etmek isterler. Alfa erkeklerin temel çekici özellikleri: Yüksek özgüvenli olduğunu kadına hissettirtmek, kadını etkileyene kadar mesajlara bir saat geç cevap yazmak, bir çok sevgilinin olduğu süsü vererek kadına kıymetini bildirmesi, topluma karşı sert ama kadına karşı normal arkadaş olarak olarak davranması , özel günler haricinde hediye almaması , büyük hatalarını affetmemesi ve kendisine saygısızlığa izin vermemesi vs vs. İşte bu özellikler, alfa erkeği çekici kılıyor
Şimdi gelelim Beta erkeklere... Beta erkek: ezik, itici, özgüvensiz , kendi işinde bile çoğunlukla başarısız ve bu yüzden evlenecekleri kadın tarafından ( genelde evlenmeden birliktelik yaşayamazlar) sürekli aldatılıp milletin ortasında hakarete maruz kalan erkektir. . Beta erkeklerin en temel özelliği eşine, annesinden daha çok değer vermesidir. Bu yüzden kadınlar, beta erkekleri güçlü görmezler ve hep saygısız olurlar. Çünkü güçlü erkek , kadınını annesine saygı duydurabilecek erkektir. Yani Beta erkekler genelde özgüvensiz ve zayıf olduklarından, kadını koruyamazlar. Sadece maddi durumu iyi ise, kendisinden düşük seviyede bir kadınla evlenebilirler. İstisnalar olabiliyor ama istisnalar genel kuralı bozmaz. Zaten erkeğin , flörtte temel hataları; bunların aksini yapmasıdır.
Tecrübelerime göre Beta erkeklerin mutlu flört ilişkisi olmasa da mutlu evlilik ilişki yaşaması şöyle mümkündür; evleneceği kadın kendisini seviyorsa ve bakireyse ancak böyle iyi evliliği olabilir. Zira bakire kadın, karşılaştırma yapamayacağından; bakire olmayan kadınlarda olduğu gibi eski alfa erkeklerini özlemesi mümkün değil.. Bu durumda erkeğin de cinsel gücü iyi ise; beta erkek ancak evlilikte mutlu olabilir. Yoksa evlilik öncesi hiç bir kadın, beta erkekle seks yapmaz. Belki çok zenginse , kadına fena para harcıyorsa ve kadın da evlenmek istemiyorsa ; elinde tutmak için nadir de olsa seks yapıyordur. Çünkü kadınlar, sevmedikleri erkeklerle çok seks yapmazlar. Sus payı olsun diye sömürebildikleri sürece, haftada bir ancak..
Beta erkeği itici yapan özellikler ise: alfaların tersini yapmasıdır.
Betanın bir üstü , sigma erkek var bir de. Sigma erkek; hanımcı değildir, alfa erkeklerin tüm özellikleri taşımadığından kadınlardan alfalar kadar talep görmez, ancak herkesle birlikte olmayan kadını da kendine çekebilecek alfa özelliklerine sahiptir, orta özgüvenlidir, orta cesurdur, uzun ilişki tercih eder, uzun ilişkide olduğu kadın sigma erkekle seks yapar ve bu kadınla ilişki devam ettikçe sadık kalır. Ancak Sigma erkek, en az olan erkek çeşididir. Zira kadına ulaşabilen erkekler, genelde alfa olup tek kadınla yetinmezler. Ama betalar, genelde alfa olamaz. Ancak sigma olabilir , en fazla. Yani sigmalar, betaların evrim geçirmiş halidir. Zira alfa olunmaz, alfa doğulur. Sigma erkeklerin evlilikleri ise, genelde güzel olur. Tabi kendisini seven kadınla evlenebilirse. Zira pek talep gören erkek olmadıklarından, kendisinden kötü maddi duruma sahip bir kadın mantık evliliği yapmak isteyebilir. Bu durumda kadın bakire değilse, kendisiyle aynı maddi durumda bir kadınla evlilik yaparsa; kendisini seven kadınla evlilik yapmış olur ve kadın ona sadık kalır. Çünkü bir kadın kendisiyle aynı statüde bir erkekle, aşk evliliği yapar. Mantık evliliği, yüksek statüde olan biriyle yapılır
Alfa erkek evrimi geçirtecek, Red Pil kuramına da deyineyim
Peki Red Pil kuramı nedir?
Red pil, kadın ve erkekler arasında ilişkileri düzenleyen temel kurallardır Red pil kuramı, kadınların hoşlandığı erkekleri doğru olarak tanımlayıp eksik erkekleri tam erkek etmeye çalışır. Red pil kurumlarının tamamının doğru olduğunu, gerçek hayattan görüyoruz. Zira red pil kadınların; güçlü, özgüvenli, kendisine fazla değer vermeyen , böylece sıradan erkek izlenimi oluşturmayan erkeklerden hoşlandığını belirtir ve böyle erkek olmayanların da nasıl böyle erkek olacağına dair tavsiyeler verir.
Gerçekten de kadın ilişki uzmanları, bu tür erkeklerden hoşlanıldığını doğrular ve benim kız arkadaşım da doğruluyor.
İşte Bu tür hoşlanılan erkeklere alfa, aksine beta ( zengin olmadıkça talep görmeyen erkeklere) deniyor. Beta olmak da çok kötü bir şey olup ancak paranla Kadına ulaşırsın demek. Ancak hiç bir kadın zengin beta erkeğe, alfaya verdiği zevki vermez. Çünkü kadınlar, duygusal varlıktır... Bu arada Kadınları da kınamamak lazım. Zira kadın, yaratılışı gereği koruma iç gücüsüyle hareket edip güçlü olan alfadan hoşlanır
Işte redpil alfalaşma evrimini başlatınca, sorun burada başlıyor. Çünkü kadınlar beta çoğunluğun, alfalaşmasını istemiyor. Zira kadınlara; güzel mesajlar atıp egosunu şişiren, seks talep etmeksizin ( bir gün bana döner umuduyla ) pahalı hediyeler alan ve hat da evlenen erkeklerin hepsi beta. Alfa erkek ise, asla kadının egosunu tatmin etmez ve fazla ilgi göstermez. Alfayı, çekici hale getiren de budur. Sıradan olmamasıdır!
Şimdi gelelim, betayla evlenen bakire olmayan kadınlara. Şimdi Kadınlar, 30 yaşlardan sonra alfa bir erkekle evlenemiyorsa , maddi durumu iyi olan beta erkekleri tercih etmek zorunda kalıyorlar. Bu durumda Çocuk olana kadar iyi davranıyor, istemeden seks yapıyor ki ( sevmemesi nedeniyle) betalar çocuk varken genelde boşamıyor. Çünkü çocuklarına, fena sahipleniciler. Çocuk olduktan sonra kadınlar, beta eşi boşamasın diye hafta bir seks yapıp genelde alfa erkeklerle eski günlerine geri dönüyorlar. Çünkü beta erkek, asla alfa erkeğin verdiği tutkuyu veremez. Aynı tatmin olamamaktan, alfa erkek de beta kadını aldatıyor. Bunu, Red pil de belirtip tarafsız olduğunu beyan ediyor.
Ama Red pil, büyük alfalaşma evrimini gerçekleştirebilirse, bu kadar kolay kendine köle bulabilir mi? Elbette hayır.
Bunların da hiç biri uydurma olmayıp aynısını kadın uzmanlar da söylüyor. Bunların en önde geleni, Psikolog Buse Aydın olmakta. Kaldı ki çevremden de kadınların, beta eşlerini aldattığını çok duyuyorum.
Ha kadın bakireyse ve seviyorsa, beta erkeğe sadık oluyor. Bunu da belirteyim ki bunun da örneğini gördüm. Zira bakire kadın, karşılaştırma yapamıyor. Ama bakire olmayan kadının, kadınların itici bulduğu beta erkeğe sadık olduğunu duymadım da görmedim de. Çünkü karşılaştırma yapıp eski erkeklerini özlüyor. Tamamen, normal bir durum.
Bu arada , kadınların alfa erkek istemesi doğaldır ve saygı duyarım. Ancak beta erkeklerle evlenip duygularıyla oynamanız çok yanlış
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Toplum tarafından size uygulanan büyük baskıyı görmenizin vakti geldi. Fiziksel olarak çekici olmamanız sizin seçiminiz değildi ama bunun bedelini hayatınızın her adımında ödüyorsunuz. Bu kadınların yarattığı bir kast sistemidir. Yani onların çekici bulduğu azınlık erkek grubu değer kazanıyor ve siz duygusal ve cinsel olarak aç bırakılırken o azınlık üst sınıf istedikleri her şeye sahip olabiliyorlar. Normalde her erkeğin kendine denk bir eşi vardı, mesela görünümü 4/10 olan bir erkeğin birlikte olması gereken kız da 3-4/10 puan arasındadır, boyu 170 olan bir erkeğin de 160-165 bir kızla olması geremekmektedir, ama gelin görün ki günümüzde ki durum çok daha farklı. Hiçbir kız kendi dengini erkeği istemiyor, tam tersine ondan daha uzun ve dış görünüş olarak daha avantajlı kişilerle birlikte oluyorlar. Görürsünüz dışarıdaki çiftlerde kadın hep kısacık ama yanındaki erkek 180-190 boy aralığındadır hep, neden o kadın gidip te 155-160 erkekle evlenmiyor da kendi dengi asla olmayan biriyle hayatını birleştiriyor? Bunun sebebi 'Hipergami' dediğimiz kadının cinsel stratejisidir. Hipergami basit bir şekilde; evrimsel süreçte gelişen, kadının kendinden statü, dışgörünüş, konum, saygınlık vb. gibi özelliklerden daha iyi olan erkeği eş olarak seçtiği bir stratejidir. Bu hipergami dediğimiz sistem hep mi vardı da geçmişte ki çirkin, ortalama, kısa boylu erkeklerde evlenebildi, aile kurdu. Bakın kardeşlerim geçmişte yani yaklaşık olarak 2000'li yıllara kadar bu eşitsizliğe çözüm olarak ataerkillik yani erkeğin egemen olduğu sistem, görücü usulü evlilik, muhafazakarlık veya zorla evlilik gibi zihinsel sağlığı düzgün dış görünüşü ne olursa olsun her erkeğin baba olup aile kurması mümkün oluyordu. Ama bu milenyum çağına geldiğimizde, sosyal medya çıktı, feminazi, sjw örgütleri güçlenip, kadınların kendi dengi olan erkeklerle birlikte olması yerine artık daha fazla hakka, isteğe sahip olduğunu dolayısıyla daha fazla erkeğe ulaşıp içlerinden en iyilerini seçip, geri kalanlarıda istem dışı bekarlığa, yalnızlığa mahkum etti. Düşman olmanız gereken sistemler belli, gerçekleri görün ve uyanın, birileri sizi insan yerine bile koymuyor !
18 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel yazmışsın kardeşim parmağına sağlık
- +1 yıl
Erkek arkadaşım 1.97 boyunda, ben 1.68. Böyle olmasını ben istememiştim. Boyuna değil zekasına ve ilgisine düştüm. Bir de saçlarına ve yanağındaki bene. Boya değil. Topuklu giydiğimde uzun olduğum erkeklerle de çıktım. Benim için mevzu her zaman zekaydı. Zeka olarak beni alt edebilecek birine ihtiyacım var. Yoksa hor görüyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
Sanırım daima bir erkek tarafından yönetilmek hoşuna gidiyor
Gizli Üye(30-35)+1 yıl175 ve üzeri isterim. Çünkü erkeklerin kadınlarla ilgili çok önemli bir detayı atladıgını düşünüyorum. Topuklu ayakkabılar.
Topuklu ayakkabılar çoğu kadın için bir tutku. Boy farkı azalıyor haliyle. O sebeple 10- 15 cm uzun olmasını isterim en az.10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Yerim ben senin bu belirleme hassasiyetini, tam bir alışveriş listesi gibi! 😂 Benim için biraz daha flörtöz bir bakış açısı var: Karşındaki kişinin boyu değil, yüreği büyük olsun, gerisi halledilir canım. Ama yine de, eğer senin kalp atışların bir basketbolcu gibi 1.80 üzerinde atıyorsa, sen bilirsin kız! 🏀❤️ Tabii bacak boyu uzun bir prens için boy farkı dert olmaz, hep beraber slalom yaparız aşk pistinde. 🤣
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 7,1b cevap paylaştı.
u +1 yılBen boya falan dikkat eden biri değilim öyle. Sevdikten sonra ne önemi var boyunun ne olduğunun falan. Benden uzun olsun bir tık yeterli diye düşünüyorum. Yani illa çok uzun olsun bu kadar olsun demem ben.
30 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBoy önemli değil benim için.
10 Yorumla Aslında bunun bir standartta bağlamak çok yanlış. Ben de uzun olsun şöyle olsun böyle olsun derdim. Boyum çoğu kadından erkekten uzun diye. Ama sonra bunu tolere edebildiğimi gördüm. O kişi size öyle iyi gelir öyle değer verir ki ister sizden kısa ister uzun olsun artık buna aldırış etmediğinizi görürsünüz. Önemli olan o uzun ya da kısa boyun bize neler hissettirebildiği. Biraz daha zihniyete içsel dünyaya bakmamız gerekiyor.
02 Yorumla- +1 yıl
Sizi tanıyabilir miyim
- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yıl1.80 boyunda 75 kilo fit biriyim ve ordan 1.68 boylarında 50 ila 55 kilo birini sar yolla bana.
115 Yorumla- +1 yıl
Yollayın abime 😄
- +1 yıl
@tugce082000 Açık adresim arabul mah. Aradım Sk. Buldum apt. No 66 daire 35 Manavgat Yobazgat.
- +1 yıl
😂abi ne yaptın
- +1 yıl
@tugce082000 Vaz geçtim o yüzden böyle saçma sapan bir adres verdim 😅🤣😂😂
- +1 yıl
😂 şansını kaybettin başkasına yollayalım artık abinin siparişi iptal
- +1 yıl
@tugce082000 Sahur için yemek istiyorum, yemek yollayın 😋😋
- +1 yıl
Çökelek ye peynir ye köy yumurtası güzel oluyor bunlar
- +1 yıl
@tugce082000 Çökelek mi?
Içanadolu insanı 👍 - +1 yıl
@tugce082000 nerelisin?
- +1 yıl
Amasya abi
- +1 yıl
@tugce082000 Bir arkadaşımın düğünü için gelmiştim Amasyaya keşkek yapmışlardı güzeldi. =)) Ramazan beni etkiliyor aklım fikrim yemekte 😅🤣😂😂
- +1 yıl
Keşkek pek sevmem 🤣merkeze mi geldin köye mi
- +1 yıl
@tugce082000 Merkeze geldim ama aynı zamanda da köyede geldim merkezin bir köyü 👍
- +1 yıl
@tugce082000 Amasya güzel memleket insanı iyi havası doğası sevdim yani =))
- +1 yıl
Yani hiç değilse İstanbul gibi olaylar olmuyor daha sakin daha güvende hissediyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yıl180 boyundayım tabiki kendimden uzun olmayan erkeklere uzun boylu gözüyle bakmıyorum ve tabiki benden uzun olmasını tercih ediyorum ayrıca sadece uzun olmak yetmez 180 boyundaki kadının yanındaki adam yapılı da olmalı ki kadının yanında ufak cılız kalmasın
03 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl1.65 im sevgilim benden 5 cm kısa önceden problem ederdim ayrılmayıda düşünmüstüm bencillik olduğunu beni seven değer veren birini boyu yüzünden terk edemezdim düşünmemeye başladım sevince problem etmiyorsun çünkü boydan daha farklı özelliklerine dikkat ediyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl1.60-1.70 arasında bence ideal. Daha uzun kızlarla da çıktım ama hepsinin ortak noktası güzel olmasıydı. Mesela senin gibi birini boyu ne olursa olsun istemem. Güzellik önemli. Sonuçta ben yakışıklı, atletik yapılı ve hayatta başarılı olmuş, iyi kazanan bir adamım.
00 Yorumla
+1 yılKızlarda boy faktörü kişiye göre değişir bence, bazılarına kısa boy yakışıyor bazılarına uzun boy. Erkeğe ise kısa boy asla yakışmaz. Kızlar 1.60 olsa bile sorun olmuyor genelde. Ama erkek 175'ten aşağı ise işler kesat.
13 Yorumla- +1 yıl
Merhaba neden kızlarda boy sorun degil sizce? misal ben 163 boyundayım ve hemcinslerim tarafından zorbalandım yıllarca.
- +1 yıl
Çünkü kısa boylu bir kız gayet tatlı sevimli olabiliyor. Sizi kendince zorbalayanlar muhtemelen başka güzel özelliklerinizi kıskanıyor. Zaten kızlarda boy ortalaması 1.58, siz ortalamanın 5 cm üzerindesiniz. @laramutlusun
- +1 yıl
Teşekkür ederim yorumunuz için :)
+1 yılAynen benim de. Benim boyumda ya da kısa erkeğe saygı duymam ezik gelir. Arabasız kısa zayıf özgüvensiz işsiz eğitimsiz parasız ana kuzusu bakımsız pis kel çirkin şişko erkeklere saygı duymam hoşlanmam.
06 Yorumla- +1 yıl
bu konu hakkında bişi dicem yazarmısım bi bana
- +1 yıl
Dostoyevski diyor ya; "hiçbir kız seni sen olduğun için sevmeyecek; herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek. Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda.
- +1 yıl
Hiçbir kız kendi dengini erkeği istemiyor, tam tersine ondan daha uzun ve dış görünüş olarak daha avantajlı kişilerle birlikte oluyorlar. Görürsünüz dışarıdaki çiftlerde kadın hep kısacık ama yanındaki erkek 180-190 boy aralığındadır hep, neden o kadın gidip te 155-160 erkekle evlenmiyor da kendi dengi asla olmayan biriyle hayatını birleştiriyor? Bunun sebebi 'Hipergami' dediğimiz kadının cinsel stratejisidir. Hipergami basit bir şekilde; evrimsel süreçte gelişen, kadının kendinden statü, dışgörünüş, konum, saygınlık vb. gibi özelliklerden daha iyi olan erkeği eş olarak seçtiği bir stratejidir. Bu hipergami dediğimiz sistem hep mi vardı da geçmişte ki çirkin, ortalama, kısa boylu erkeklerde evlenebildi, aile kurdu. Bakın kardeşlerim geçmişte yani yaklaşık olarak 2000'li yıllara kadar bu eşitsizliğe çözüm olarak ataerkillik yani erkeğin egemen olduğu sistem, görücü usulü evlilik, muhafazakarlık veya zorla evlilik gibi zihinsel sağlığı düzgün dış görünüşü ne olursa olsun her erkeğin baba olup aile kurması mümkün oluyordu. Ama bu milenyum çağına geldiğimizde, sosyal medya çıktı, feminazi, sjw örgütleri güçlenip, kadınların kendi dengi olan erkeklerle birlikte olması yerine artık daha fazla hakka, isteğe sahip olduğunu dolayısıyla daha fazla erkeğe ulaşıp içlerinden en iyilerini seçip, geri kalanlarıda istem dışı bekarlığa, yalnızlığa mahkum etti. Düşman olmanız gereken sistemler belli, gerçekleri görün ve uyanın, birileri sizi insan yerine bile koymuyor !
- +1 yıl
Ya amma boş konuşmuşsun ben gayet tipsiz notsuz parasız erkekleri sevdim ama ne oldu bana saygısız değersiz kötü davranıp sadece kullanmaya çalıştılar ben de o nedenle artık sadece iyi niyetle sevmeyeceğim benden düşük erkekleri çünkü hak etmiyorlar. Tipi parası yoksa bu saatten sonra kahve bile içmem hiçbiriyle.
+1 yılÇok ideal boy farkı 🥰🥰
20 Yorumla180 ne mk Türkiye ortalaması zaten 173 neyin kafasını yaşıyorsunuz size göre her şey sizin istediğiniz gibi olacak demi ama o sırada boyunuz Max 165'tir
00 YorumlaKendim 1.70 olduğuma göre en az 1.80 olmasını isterim. Kısa erkek bana göre değil gözüme hitap etmiyor
018 Yorumla- +1 yıl
Boy önemlidir. Veriler yalan söylemez. 1.78 (5'10) altı için kadına ulaşmak çok zor olacaktır. Kadınlar boy önemli değildir diyip sizi kandırmaya calisicaktir. Siz onları itibar etmeyin. Kadınlar kısa seviyorum diyip 1.90 erkeğe verir. Kadınlar doğası gereği yalancı varlıklardır.
- +1 yıl
Dostoyevski diyor ya; "hiçbir kız seni sen olduğun için sevmeyecek; herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek. Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda.
Soran+1 yılKardeşim 1.80sin işte ne istiyorsun neden bu kadar yazıyorsunnn
- +1 yıl
Dostoyevski diyor ya; "hiçbir kız seni sen olduğun için sevmeyecek; herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek. Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda..
Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. ben kisayim 1.55im yanımda big boysssss olmasını isterimm
30 Yorumla
+1 yılŞiirler mısralardan ibaret değildir duyguları da görmek gerekir kitaplar sayfalardan ibaret değildir içini açıp okumak gerekir
11 Yorumla- +1 yıl
Kişilerde satır ya da cümleden ibaret değildir dinlemek anlamaya çalışmak gerekir
- Güzellik & Bakım konusunda 368 cevap paylaştı.
+1 yıl183 ve üstü bana göre ideal. Kadınla erkek arasında 10 cm fark güzel duruyor. 173 olduğuma göre 183 en doğal hakkım ajsjdkdkdkfkfkfkfk
11 Yorumla- +1 yıl
Boy önemlidir. Veriler yalan söylemez. 1.78-180(5'10) altı için kadına ulaşmak çok zor olacaktır. Kadınlar boy önemli değildir diyip sizi kandırmaya calisicaktir. Siz onları itibar etmeyin. Kadınlar kısa seviyorum diyip 1.90 erkeğe verir. Kadınlar doğası gereği yalancı varlıklardır.
Benim boyuma göre olsa iyi olur dediğim 1.80-1.90 arası. Ancak inanılmaz boy takıntım yok şart değil diyelim.
115 Yorumla- +1 yıl
Boy önemlidir. Veriler yalan söylemez. 1.78 (5'10) altı için kadına ulaşmak çok zor olacaktır. Kadınlar boy önemli değildir diyip sizi kandırmaya calisicaktir. Siz onları itibar etmeyin. Kadınlar kısa seviyorum diyip 1.90 erkeğe verir. Kadınlar doğası gereği yalancı varlıklardır.
- +1 yıl
Demografik Sağlık Anketine göre kadınların çoğu erkeklerden daha önce cinsel deneyim yaşıyor. Hipergaminin artması sonucu bu sonuçlara şaşırmıyoruz insanlar bunları yıllar önce açıklamıştı, cinsiyet esitligi safsatadan ibaret oldu büyük payı %20 lik kesim erkekler götürüyor geri kalan erkekler anca nal toplayacak.
- +1 yıl
Dostoyevski diyor ya; "hiçbir kız seni sen olduğun için sevmeyecek; herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek. Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda.
- +1 yıl
21 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı kızlarada hep iyi davrandım öyle şurası büyük olsun falanda demedim hiç Akademik hayat kötü lisedeki arkadaşlar boş ver çekti kız mız bulunca ortam yapınca bays yakındık aile evden kovucak kız arkadaş yok para tip boy yok yok işte kızların anlayışına göre yok özgüven falan diyeceksiniz skmişim özgüveni zamanında özgüvenli oldukta ne oldu hiçbir bk yok
+1 yılBoy takintil yok ben 188 im bilmiyprum güzel gülüş güzel koku asko kuşko olmaması benim için daha önemli
10 Yorumla
+1 yılBen 170 olduğumdan ennn az 180 olması gerekiyor. 185 ideal
23 Yorumla- +1 yıl
İdeal
- Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı.
u +1 yılBen 170 im benden 5 cm büyük olsun yeter jsjsjjdjxh
20 Yorumla
+1 yıl1.80 veya 1.90 olmalı ama bence boy önemli değil karakter önemli.
20 YorumlaFark etmez ayağı kolları olsun 🤣🤣🤣ben kısa vücudu yeni güzel istediğim gibi olursa 1.55 den yukarı doğru fark etmiyor aşağısı sevmem
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 340 cevap paylaştı.
+1 yıl170 ile 180 arası en fazla..
Fazla uzun merakım yok.
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
s +1 yılBenden bi tık uzun olsa kafi, boyum 1.75. Sevgilim de benden bi tık uzun işte
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 768 cevap paylaştı.
+1 yılBen zaten kısayım bana göre herkes uzun. Ama en az 1.70 olursa iyi olur yine de.
10 Yorumla
+1 yıl170cm olduğum için 185 olsun. esmer olsun siparişimi öyle verdim.
13 Yorumla- +1 yıl
Boy önemlidir. Veriler yalan söylemez. 1.78 (5'10) altı için kadına ulaşmak çok zor olacaktır. Kadınlar boy önemli değildir diyip sizi kandırmaya calisicaktir. Siz onları itibar etmeyin. Kadınlar kısa seviyorum diyip 1.90 erkeğe verir. Kadınlar doğası gereği yalancı varlıklardır.
- +1 yıl
işlevsiz de olmasın onu da ekle diyeceğim ama daha keşfetmemişsin sen kendini diye düşünüyorum.
Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ne bileyim sevince 160 da oluyor 170 de. Pek takılmam öyle şeylere.
10 YorumlaAslında benim için 170'de ideal lakin erkeğe uzun boy of nasıl da yakışıyor,175 olsun isterim en az.
10 YorumlaÖnemi yok, benden uzun olsa bile dert etmem.
00 Yorumla
+1 yıl184 üm ama uzunlardan pek hoşlanmam 155-165 güzel olur
00 Yorumla
+1 yılBenden uzun olmasın yeter. Boyu önemsemiyorum.
00 YorumlaBoya çok takılmıyorum ama 1.65-1.75 arası iyi
00 Yorumla1.55 cm ile1.69 cm araliği max 55 kg olsun benim olsun
00 YorumlaBen 1.71 im topuklu giydiğimde ya benimle aynı boyda olmalı ya da benden uzun olmalı.
05 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 497 cevap paylaştı.
+1 yılÇok alçakgönüllüsün. Kısa boylu erkekleri yok saydın.
00 Yorumla 1.97 boyum var genelde beğenirler kadın da minyon olabilir
00 YorumlaEn az 170 olmali boyum geregi benden uzun olsun istemem. ☺️
00 Yorumla180 ve üzeri ama seviyorsam cokta mühim değil benden biraz uzun olsa yeter
00 Yorumla
+1 yıl160-175 cm arası olmasını isterim çünkü benim boyum 183 cm çok uzun kız itici gelir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl178 ve üzeri olsun yani benim boy 175 biraz uzun olsun
24 Yorumla- +1 yıl
195 yeterli olir mu hanımefendi
Cevap sahibi+1 yıl@KerpetenRamiz hayır aşırı uzun istenmiyorum
- +1 yıl
Peki:(
Gizli Üye(36-45)+1 yılKısasa kısas Allah'ın emridir: 1.90'dan kısa kadın kadın sayılmaz. Vajinası küçücüktür onun. (!!!)
21 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılErkeğe hergün yapılan zulmü ben de kadınlara yaptım. oh mis!
+1 yılTr de fabrika çıkışı 163 o yüzden çok filtrelemeye gerek yok
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl175 üst sınır olsa fena olmaz. Aramızda 10 cm fark olması iyidir. Çok seçici de değilim gerçi ama sordun diye yazdım.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl184cm
16cm
Tüm boylar için alt sınırları yazmış oldum.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl160 ım 170+ bana uyar öyle 80 altı diye laf söyleyemem
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBizde bakire temiz kız istiyoruz hadi bakalım
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@kzjskdkdk 😂😂sanada nahhhhh 180 erkek
Cevap sahibi+1 yıl@kzjskdkdk bizimki de saçma değil 😃
Cevap sahibi+1 yıl@kzjskdkdk nerden biliyorsun belki bakirim
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen 168'im 175-185 aralığı iyi bana göre ama en ideali 180.
00 YorumlaBoyu önemli değil huyu ve karekteri düzgün olsun yeter
00 Yorumla
+1 yıl175 boyundayım kendimden mutluyum isterse beni begenmesinler
00 YorumlaKadın için ideal 1.65-1.75 arası
Erkek ideal 1.77-1.85 arası00 Yorumla
+1 yılBöyle demeyin 1,65 lik adam için 2 ay agladigimi biliyorum
00 YorumlaBen 185 sem oda bana yakin olmasi lazim 185 kisacik adamda olmuyo cocuk gibj
03 Yorumla- +1 yıl
Sen 185 misin
- +1 yıl
Benden 1 cm uzunsun
Benim 1.62 ama kalbim var yetmez değil mi?
Neyse başka şey ile avunayim00 Yorumla
+1 yılMinyon her zaman iyidir. Her konuda iyidir. Her yerde iyidir 😉😉
00 YorumlaBu kızlarda kendi boyları çok uzunmuş gibi bide uzun boylu istiyorlar.. 🤣
018 Yorumla
+1 yıl160 olsun zaten ben 165 im ama boyum kısa diye beni kimse sevmiyor
00 Yorumla
+1 yılBoy takintim yok ama kilo takintim var 160 ise 45 kilo olmalı gibi
00 YorumlaBenden uzun olması tercihim olur
20 YorumlaSizin boyunuz kaç hanımefendi?
01 Yorumla
Soran+1 yıl1.63
- Güzellik & Bakım konusunda 300 cevap paylaştı.
u +1 yılBenden uzun olmasın gerisi kafi :D
07 Yorumla
Soran+1 yılAynı boyda olursanız pekiii
- +1 yıl
O da uyar ama pek sanmam o boyda az kişi vardır
Soran+1 yılAllah Allah kaçsın
- +1 yıl
185
Soran+1 yılNormal iştee
- +1 yıl
kızda 185 boy kaç tane var Allah aşkına
Soran+1 yılBilmiyorum benn neysee
+1 yılSenin boyun kaç zigon sehpa?
07 Yorumla
Soran+1 yılLafını geri al.
- +1 yıl
Beybi ben motorcuyum ya geri vites yok bende 🤣
- +1 yıl
Sende varmış ehehehe
Soran+1 yılO zaman dikkatli sür kaygan zeminlere bulaşma.
- +1 yıl
Senin nasıl ıslak olduğun beni ilgilendirmez kayanlara söyle bunu 🤣
Soran+1 yılKaydın zaten
- +1 yıl
Sana kayan kaymış ben ne kayacam
- Devamını Gör (100)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer