Eski sevgilim bı şey olduğunda aramıyor sormuyor etmiyor. Çok vefasız değil mi?

Sonuçta küfürler ederek ayrılmadım onla o bana gıcık oluyordu ama deprem oldu mesela sormadı hiçbir şeyde sormuyor etmiyor. Vefasiz yaaa. Buna vefasızlık denmez mi?
Eski sevgilim bı şey olduğunda aramıyor sormuyor etmiyor. Çok vefasız değil mi?
Cevapla