Kızlara soruyorum. Bir erkek neden uzaklaşınca arayıp yazmaktan acizleşiyor?

Uzak kaldığımız da ya günde bir kere ya arar ya da doğru düzgün konuşmadan gün biter. Sorsan çok seviyor olurlar siz de durum ne? Bunun için napıyorsunuz?
Kızlara soruyorum. Bir erkek neden uzaklaşınca arayıp yazmaktan acizleşiyor?
Cevapla