Babam beni sevdiğime vermedi. O da benden uzaklaştı. Bana beklememi söyledi ama hiç konuşmuyor benimle. Ne yapmalıyım?

Yaklaşık 5 ay önce biriyle tanıştım. Aşık oldum, beni istemeye geldi ama babam çocuğun annesinin memleketine dolayı istemedi. Çocuğu görmedi bile, bu da sevdiğimin gururunu incitti. Ama ben ondan hiç vazgeçmedim her gün aradım sordum. Bana her seferinde babamdan dolayı kızdı bağırıp çağırdı ama ben yine de hep alttan aldım. Hep mesaj atan arayan soran ben oldum. Bana en son beklememi söyledi, ama bu süreçte benimle hiç konuşmuyor, arayıp sormuyor. Beni sevdiğini biliyorum ama uzak duruyor benden ve bunun benim iyiliğim için olduğunu söylüyor. Ama ben sesini duymak, yüzünü görmek ondan haber almak istiyorum çünkü çok özlüyorum. Gurursuz gibi de görünmek istemiyorum. Artık o gelsin arayıp sorsun istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Babam beni sevdiğime vermedi. O da benden uzaklaştı. Bana beklememi söyledi ama hiç konuşmuyor benimle. Ne yapmalıyım?
Cevapla