AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Acıkca aldatıyorum demeyecek, sundugun seyler karsısında bahane uretıp ne alakası var dıyecek, hatta suc senın olacak hıc luzumu yok yuzlesmek herzaman dogru degıl hıssedıyosan zaten dogrudur
Aradım açmadı, yazdım gördü, birkaç defa daha girdi bana yazmadı, sonra yine aradım açtı canım arayacağım seni 2 dk falan lavaboya gireyim, arkadan ses geldi fakat emin olamadım o konuşmaya başladığında ses gitti, 1 saat geçti aramadı, yazdım lavabodayım hala diyor, sonra arada zaman geçince aradı açıklama yapmaktan rahatsız oluyormuş, ben açıklama istemedim ki, düzgün cevap verseydi.. Sonra açıklıyor böyle yaptım şöyle yaptım, yani anlamıyorum bir insan dışards olsa da, bir arayacağım yazmaz mı? İnsan böyle gerçekten yalan söylerken bile duygusal açıklama yapbiliyor mu anlamıyorum
Mutlu bir ilişkin varsa ve sadece şüphe üstüne böyle bir şey düşünüyorsan çıkart aklından bunu mutluluk kolay bulunmuyor ileride pişman olma
Aradım açmadı, yazdım gördü, birkaç defa daha girdi bana yazmadı, sonra yine aradım açtı canım arayacağım seni 2 dk falan lavaboya gireyim, arkadan ses geldi fakat emin olamadım o konuşmaya başladığında ses gitti, 1 saat geçti aramadı, yazdım lavabodayım hala diyor, sonra arada zaman geçince aradı açıklama yapmaktan rahatsız oluyormuş, ben açıklama istemedim ki, düzgün cevap verseydi.. Sonra açıklıyor böyle yaptım şöyle yaptım, yani anlamıyorum bir insan dışards olsa da, bir arayacağım yazmaz mı? İnsan gerçekten yalan söylerken bile duygusal açıklama yapbiliyor mu anlamıyorum
Bence hiç uzatmadan bunu hissettiğini net bir dille ifade et. Açıklamayı o yapsın. Aldatmıyorsa bile bunu hissetmene sebebiyet vermiş olabileceğini düşünmesi gerek çünkü siz bir çiftsiniz. Bu noktada her şey ortak olmalı.
İnsan gibi arayıp söyledim dedim güvenmek istiyorum ama aklıma geliyor eminim diyorım bir şey yaptığını, rahatsızım, konuşalım. Açıklama yapacak evet böyle oldu şöyle oldu fakat açıklamaya yapmaktan sinir oluyorumuş, eskiden bazı şeylerden dolayı falan.
Bu gece mesela aradım açmadı, yazdım gördü, birkaç defa daha girdi bana yazmadı, sonra yine aradım açtı canım arayacağım seni 2 dk falan lavaboya gireyim, arkadan ses geldi fakat emin olamadım o konuşmaya başladığında ses gitti, 1 saat geçti aramadı, yazdım lavabodayım hala diyor, sonra arada zaman geçince aradı açıklama yapmaktan rahatsız oluyormuş, ben açıklama istemedim ki, düzgün cevap verseydi.. Sonra açıklıyor böyle yaptım şöyle yaptım, yani anlamıyorum bir insan dışards olsa da, bir arayacağım yazmaz mı? İnsan gerçekten yalan söylerken bile duygusal açıklama yapbiliyor mu anlamıyorum
Al eline merdaneyi aldatıon mu lan beni de o zaten panik olur doğruyu söyler
Bunu sorarsan cevap alamazsın inan bana
Aradım açmadı, yazdım gördü, birkaç defa daha girdi bana yazmadı, sonra yine aradım açtı canım arayacağım seni 2 dk falan lavaboya gireyim, arkadan ses geldi fakat emin olamadım o konuşmaya başladığında ses gitti, 1 saat geçti aramadı, yazdım lavabodayım hala diyor, sonra arada zaman geçince aradı açıklama yapmaktan rahatsız oluyormuş, ben açıklama istemedim ki, düzgün cevap verseydi.. Sonra açıklıyor böyle yaptım şöyle yaptım, yani anlamıyorum bir insan dışards olsa da, bir arayacağım yazmaz mı? İnsan gerçekten yalan söylerken bile duygusal açıklama yapbiliyor mu anlamıyorum
Şüphen varsa konuş. Ayrıl.
Aradım açmadı, yazdım gördü, birkaç defa daha girdi bana yazmadı, sonra yine aradım açtı canım arayacağım seni 2 dk falan lavaboya gireyim, arkadan ses geldi fakat emin olamadım o konuşmaya başladığında ses gitti, 1 saat geçti aramadı, yazdım lavabodayım hala diyor, sonra arada zaman geçince aradı açıklama yapmaktan rahatsız oluyormuş, ben açıklama istemedim ki, düzgün cevap verseydi.. Sonra açıklıyor böyle yaptım şöyle yaptım, yani anlamıyorum bir insan dışards olsa da, bir arayacağım yazmaz mı? İnsan gerçekten yalan söylerken bile duygusal açıklama yapbiliyor mu anlamıyorum
Sende bunları yedin mi?
Yemedim tabi o yüzden kendisi rahatsız oldu. Da ben anlamıyorım neden, hep saatlerce konuşuyoruz her gün her gece, ben o kadar önemli değilsem, böyle ben ararken başka biriyle bir şey yapıyorsa, neden benimle uğraşıyor
Kafedeydim falan dedi, telefonumu şarja taktım, arkadaşımı eve goturdum dedim eve giderken ararım seni sonra telefonumu unuttuğunu farkına vardım, geri dondum aldım, geçe yatmadan ararım dedim. Sonra sen aradın diyor açtım lavaboya girdim falan işte şimdi aradım. Çok anlamsız
Hepsi yalan dolan ya sepeti koluna herkes yoluna de gönder işte.
Hissettiysen doğrudur
Aradım açmadı, yazdım gördü, birkaç defa daha girdi bana yazmadı, sonra yine aradım açtı canım arayacağım seni 2 dk falan lavaboya gireyim, arkadan ses geldi fakat emin olamadım o konuşmaya başladığında ses gitti, 1 saat geçti aramadı, yazdım lavabodayım hala diyor, sonra arada zaman geçince aradı açıklama yapmaktan rahatsız oluyormuş, ben açıklama istemedim ki, düzgün cevap verseydi.. Sonra açıklıyor böyle yaptım şöyle yaptım, yani anlamıyorum bir insan dışards olsa da, bir arayacağım yazmaz mı? İnsan gerçekten yalan söylerken bile duygusal açıklama yapbiliyor mu anlamıyorum
Telefonunu karistir
Genelde yalan söylerler ya da kaçarlar erkekler
Aradım açmadı, yazdım gördü, birkaç defa daha girdi bana yazmadı, sonra yine aradım açtı canım arayacağım seni 2 dk falan lavaboya gireyim, arkadan ses geldi fakat emin olamadım o konuşmaya başladığında ses gitti, 1 saat geçti aramadı, yazdım lavabodayım hala diyor, sonra arada zaman geçince aradı açıklama yapmaktan rahatsız oluyormuş, ben açıklama istemedim ki, düzgün cevap verseydi.. Sonra açıklıyor böyle yaptım şöyle yaptım, yani anlamıyorum bir insan dışards olsa da, bir arayacağım yazmaz mı? İnsan gerçekten yalan söylerken bile duygusal açıklama yapbiliyor mu anlamıyorum
Kimse aldatıyorum demes yavrum
Aradım açmadı, yazdım gördü, birkaç defa daha girdi bana yazmadı, sonra yine aradım açtı canım arayacağım seni 2 dk falan lavaboya gireyim, arkadan ses geldi fakat emin olamadım o konuşmaya başladığında ses gitti, 1 saat geçti aramadı, yazdım lavabodayım hala diyor, sonra arada zaman geçince aradı açıklama yapmaktan rahatsız oluyormuş, ben açıklama istemedim ki, düzgün cevap verseydi.. Sonra açıklıyor böyle yaptım şöyle yaptım, yani anlamıyorum bir insan dışards olsa da, bir arayacağım yazmaz mı? İnsan gerçekten yalan söylerken bile duygusal açıklama yapbiliyor mu anlamıyorum
Nasıl farkına vardın?
Aradım açmadı, yazdım gördü, birkaç defa daha girdi bana yazmadı, sonra yine aradım açtı canım arayacağım seni 2 dk falan lavaboya gireyim, arkadan ses geldi fakat emin olamadım o konuşmaya başladığında ses gitti, 1 saat geçti aramadı, yazdım lavabodayım hala diyor, sonra arada zaman geçince aradı açıklama yapmaktan rahatsız oluyormuş, ben açıklama istemedim ki, düzgün cevap verseydi.. Sonra açıklıyor böyle yaptım şöyle yaptım, yani anlamıyorum bir insan dışards olsa da, bir arayacağım yazmaz mı? İnsan gerçekten yalan söylerken bile duygusal açıklama yapbiliyor mu anlamıyorum
Normalde biz konuşuyoruz sürekli, açıp şey der csnım musait değişim ararım ya da yazar kaybolmaz yani böyle, bu ilk de değil ve sonda suçlu ben oluyorum nedense. Tamam diyorum rahatsız oluyorsan ben de bazı şeylerden oluyorum, orta yol bulalım kavga etmeyelim, orta yol yok ki ben rahatsız oluyorum diyor. Sonra üzüldüğümü gördü yine açıklama yapıp anlatıyor