Eşim çalışan kadınlara hep hevesle bakıyor sanki siz de mi oylesiniz?

Şu an çalışmıyorum üniversite mezunuyum ama eşim hastanede hemşirelere bankadaki çalışanlara sanki hevesle bakıyor gibi geliyor bana yani bir kadının çalışması hoşuna gidiyor. Bu aralar bunu daha çok belli ediyor bana karşı. Siz de mi oylesiniz. Çalışan bayanlar daha mı çok hoşunuza gidiyor. Ya illa bir kadın çalışmak mı zorunda. Çalışmazsa cepte kadın olmak mı zorunda. Anlamıyorum ya anlamıyorum. Kafama uygun yani okudugum bölüme uygun iş bulsam gireceğim de o da yok...

Eşim çalışan kadınlara hep hevesle bakıyor sanki siz de mi oylesiniz?
Cevapla