Hiç tanımadığım birine sarılıp ağlamak istiyorum! Bu neden olur?

24 yaşındayım. Sokaktan geçen bir adama, şöyle bir bankta oturup dertlerimi hiç anlatmadan sarılıp ağlayasım var. Bu duygu niye olur? Sadece göğsünde ağlamak istiyorum tanımadığımız birinin
Hiç tanımadığım birine sarılıp ağlamak istiyorum! Bu neden olur?
Cevapla