Her ağladığımda birisine sarılmalı mıyım veya sarılırsam garip mi olur?

Bu yıl garip bir yıl , 25 yılda belki bir defa sinirden ağlamışımdır ancak bu yıl benim musluklarım açıldı tutamıyorum artık kendimi haftada 2-3 gün ağlıyorum , sarılmak istiyorum ablama bir iki defa sarıldım iyi geliyor ancak sürekli sürekli de olmaz sanırım garip olur? yani o da üzülür çünkü öyle sürekli ağladığımı bilmemeli gibi?

Her ağladığımda birisine sarılmalı mıyım veya sarılırsam garip mi olur?
Cevapla