Kısa kesicem bir sevgilim vardi benim icin baska sehirden yanima geldi. Efendi ve çekingen biriydi 3 krre yanıma gelmesine ragmen elimi tutmaktan oteye geçmedi. Gercekten duzgun olarak bilinen biriydi yani.
Neuse ben ona aşık oldum ama sanki daha cok seven taraf bendim gibi. Sonra ayrıldı benden ailevi sebepten. Ben depresyona girdim ama pek takmadı beni ben cok kırıldım. Sonra cok üzüldüğümü ogrenip geri donmeye çalıştı ama ben affedemiyorum bu sefer de. Her 4 ayda 1 mesaj atıyor doniyim diye ama ben güvenmiyorum işte.
Kabul etsem seneye evleniriz. Napayim sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Düzgün iyi huylu ama çekici olmayan erkek tipi Bana göre şans ver derim Pu, ştların nasıl pişmanlık yaptığını herkes biliyor. Ama sıkılıp soğuyup sonra ki zamanlarda dert yanma cocuguda terk etme derim
Sorumu tam okumamissiniz galiba. Ben ona aşıktım o bana aşık değildi. Sorun da bu. O bana aşık olsa dusunmeden evlenicem ama Şu an güvenemiyorum
Okudum ben sonrası için söylüyorum. Sorun güven değil çocuk pısırık yoksa ailesine rağmen elini masaya vururdu anla işte
Evet biraz korkak yetistirilmis. Ama benim icin sorun değil sevmeme engel olan bi sey degil. Benim icin tek sorun onun bana aşık olmamasi
Bilmiyorum böyle tipler %90 sonrasında sevgiyi kaybediyorlar. Çok gördüğümden dolayı söyledim. O seni sevsede ozgüveni dusuk birisi ailesine karsi gelemez
Evet zatrn kizlarla pek basarili birisi degilmis. ilk sevgilisi de benim. Ama ben sevdim bayagi. Hatta hayatima girmiş erkekler icindeki en sevdigim o oldu. Çünkü ben de biraz utangac bi kızım kendimi ona yakin hissettim belki de
Olabilir Muhtemelende öyle oldu. her şey yolunda gitse bile bu zayıf karakter seni zamanla soğutacaktır. Öyle tahmin ediyorum Karar senin
Soğutmaz ya ben bırakmam onu. Sen neden bu kadar karamsar konusuyosun
Karamsar değilim realistim😄 dedim ya örnekleri çok fazla Kızlar özgüvenli seviyor. Atik kişilik başta beğenselerde zaman yavaş yavaś burl durumdan rahatsız olup soğuyor terk ediyorlar. Efendilerin mağlubiyet rekoru kırması bu yüzden
Ben başarılı erkek severim ama kasıntı egolu erkekleri itici buluyorum. Tipini begendigim halde bu sbepten reddettigim erkekler oldu. Ortamci falan sevmem sigara alkol kullanmasini istemem. Bence bu kizin tarziyla alakali bi sey
Olay egoluluk değil ki Özgüven egolu olmak değil benimde bahsettiğim şey kendine güvenen emin olan anlamında pısırık erkek sevilmez.
Kimse dort dortluk değildir. Özgüvenli insan özgüvensiz insandan daha cok dikkat ceker ama iliskide özgüvensizlik benim icin tahammul edilebilir bir kusur. Yani ozguven bi erkekte aradigim ilk seyler arasinda değil açıkçası
Bu düşüncene bende katılıyorum 👍 ancak olay iç güdülerle alakalı bir durum. O içerde ki kadın zamanla bundan soğuyor.
Insan olmanın hayvan olmaktan farkı
Her zaman ic güdülerle hareket etmeden kendini terbiye edebilmek 🙏🙏 ki ben icimden geldiği icin de onu seviyorum
maalesef çoğu bunu yapamıyor. Senin mantığın galip geliyorsa ne ala umarım umduğun olur. Aldatmasız şiddetsiz bir birlikteliğin olur
Teşekkürlerrr
Evlen gitsin neden böyle triplere giriyorsun düzgün insan az bak elini bile tutmamış çocuk
Orası öyle zaten o yuzden kopamıyorum kac yıldır. Ama beni cok uzdu zamaninda ben aglarken takmadı. Guvenememe sebebim bu.
İnsanlar değişir olgunlaşır belkş şu an daha olgun
Sorun onun bana aşık olmamasi. Aşık olmayınca icinden gelerek vakit ayırmıyor. Beni cok beğenmiyo galiba tip olarak ama mantık olarak istiyor
Anladım hayırlısı olsun sizin için
Kendi kararını ver.