Deprem den sonra dinime daha çok ilgim başladı ve sevgilim soğudum dedi ayrıldık haksız miyim ben?

Depremden bigun önce sevgilimle bulustuk oturdu sarıldı öptü öptüm sohbetimiz güzeldi canım cicim bitanem guzelim. Ertesi gün deprem oldu depremden sonra ben böyle yakınlık istemiyorum günahtan korkuyorum bana anlayış göster vaktini bekleyelim her ne olacaksa dedim TM kalk namazını kıl abdest al falan dedi dalga geçer gibi sonra kızdın mi dedim yok valla kızmadım dedi ama mesaj atmalar kesildi aramalar yok bunlar sadece 3 gün içinde oldu yazmadı bende neden yazmadın deyince soğudum dedi bende tabi ki sogursun istediğin gibi şeyler yasayamaycaksin dedim cirkinlesme dedi ortada aldatma yalan hiç bişey yok tartismadim bile bianda mesafe koydu araya bende bitirdim haksiz miyim bitirmekte

Deprem den sonra dinime daha çok ilgim başladı ve sevgilim soğudum dedi ayrıldık haksız miyim ben?
Cevapla